Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zhiva
Vandaag de workshop 'impuls controle' van Liesbeth Hogendoorn gedaan met Chakotay. In 1 woord :  LEUK!!!  :biggrin2:
Ik heb hem zelfs na een uur praktijkspeuren nog niet zo moe gezien. We waren om 14.00 thuis en meneer ligt nog steeds te maffen.  :D
Strakjes maar een klein rondje doen met hem, dan mag hij nog even zwemmen en is het genoeg geweest voor vandaag.
Gisteravond met Kaya geskeelerd. Ze vind dat echt helemaal geweldig. Vanavond maar weer dan.  :)
Door TMG1961
Mini's 3-tal schreef: Vanmorgen was het anders prachtig weer daar O0

Ot: Lief ontvoerd naar Zuid-Limburg gisteren, daar overnacht en net weer thuis. Heerlijk bijtanken zo'n compleet andere omgeving :biggrin2:
Dus jij bent 's ochtends in zuid limburg en komt dan niet even langs?  >:(
TMG1961 schreef: Dus jij bent 's ochtends in zuid limburg en komt dan niet even langs?  >:(
We hebben serieus zitten twijfelen of we even je adres op zouden zoeken om te vragen hoe we het makkelijkst op de hei kwamen, maar we wisten niet of je het leuk zou vinden als er ineens 2 tamelijk onbekenden voor je deur zouden staan.
Door *Marga*
Davey heeft hier geslapen zodat zijn mama even kon uitslapen en we hebben vanmorgen van alles gedaan,eind gefietst hij voor het eerst mee op de gewone weg.

Daarna gevoetbald/bellen geblazen/ijsje gegeten ...

Mijn dochter kwam hem halen toen even naar het stadshart boodschapjes gedaan en bij v & d kopje koffie met iets lekkers erbij.

Weer naar huis  en daar had Jan alvast wat aan het eten gedaan super...

Morgen ochtend weer vroeg naar mij dochter en dan samen gelijk door naar het ziekenhuis, extra onderzoek(gaat niet helemaal jofel met haar) hopelijk alles goed.

Was een heerlijk dagje, ik geniet altijd zo van mijn kleinzoon is echt mijn grootste vriend en dat zeg ik ook altijd tegen hem...
Mini's 3-tal schreef: We hebben serieus zitten twijfelen of we even je adres op zouden zoeken om te vragen hoe we het makkelijkst op de hei kwamen, maar we wisten niet of je het leuk zou vinden als er ineens 2 tamelijk onbekenden voor je deur zouden staan.
zo onbekend ben je nu ook weer niet  :biggrin2:
Door TMG1961
Noppie spoort niet helemaal. Het regent hier en meneer ligt buiten in de regen bij de achterdeur Pixie uit te dagen om te spelen. En die is daar natuurlijk niet te beroerd voor  :biggrin2:
Door Pluto
Zojuist mijn MRI-ontmaagding gehad!
8) 8)

Zo meneer, ik geef u een koptelefoon met wat muziek, want het apparaat maakt nogal veel lawaai, knijpt u maar in het ballonnetje als het niet meer gaat of als er iets anders is.
Ok, dan gaan we nu van start.................  35 minuten later schudt ze weer wakker, zo meneer het is klaar, maar zo te zien heeft u er weinig van meegekregen.  :biggrin2: :biggrin2:

Volgende week vrijdag naar de chirurg voor de uitslag, hopen dat ze nu eindelijk die rare auw teen eens kunnen fiksen.
Door Pluto
Ronald schreef: Ik denk... Wat is nou weer een rauwe teen.... Tot ik nog een keer las en er stond "rare auw teen"...

Soms hè...  :biggrin2:
Het vermoeden bestaat dat ik naast lichte artrose in het gewricht wat voet en teen verbindt ook een cyste op dat gewricht heb zitten welke dus iedere keer na belasting het gewricht dusdanig irriteert dat ik er pijn aan heb.
Middels de MRI wil de chirurg dat vaststellen danwel uitsluiten alvorens het mes ter hand te nemen.
Gisteren lekker toernooitje gevoetbald dus flink belast en nu de hele dag al pijn, maar dat heb ik dan wel expres gedaan in de hoop dat er ook echt wat te zien zal zijn op de MRI en dat je niet eerst 3 maanden rust neemt om tot de conclusie te komen dat het er allemaal wel 'rustig' uitziet.

Binnenkort weten we meer!
Door Pluto
Het weeralarm........

Wij hier alle ramen en deuren gesloten, afspraken afgezegd, de honden een wandeling ontnomen in afwachting van een apocalyptische namiddag, kijk ik al de hele middag naar onderstaand scherm op de laptop.....

Afbeelding

Voor de geografisch minder bedeelden, wij wonen midden in het stuk waar geen wolk in de buurt durft te komen!
Lijn Eindhoven - Venlo en dan precies in de punt van Brabant.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door