Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
chipjolie schreef: Oh ships ja! Snel castreren die boel!! O nog wel ff snel een nessie dan! HahaErg he! Echt vreselijk, maar alle rc voerders voeren trouw het voer van 'hun' ras!
Nog een geval pleurt je mond van op de grond: reclame op de radio van Royal canin ja dit is boxer bo, hij heeft natuuuurlijk andere voeding nodig dan zijn vriendje Pietje de Duitse herder.... Uhm ok?.. Ja want een boxer heeft een korte snuit en een Duitse herder niet waaaaahhahahahahha ik ging stuk dat mensen DAAR in trappen zeg![]()
Hope schreef: Erg he! Echt vreselijk, maar alle rc voerders voeren trouw het voer van 'hun' ras!Ja en sindsdien ziet Fikkie er echt veul beter uit!!!
chipjolie schreef: Oh ships ja! Snel castreren die boel!! O nog wel ff snel een nessie dan! HahaHaha, daar heeft mijn vriend (die weinig verstand heeft van dierenvoeding, dat is mijn afdeling) zelfs hartelijk om moeten lachen en snapte zelfs hij niet
Nog een geval pleurt je mond van op de grond: reclame op de radio van Royal canin ja dit is boxer bo, hij heeft natuuuurlijk andere voeding nodig dan zijn vriendje Pietje de Duitse herder.... Uhm ok?.. Ja want een boxer heeft een korte snuit en een Duitse herder niet waaaaahhahahahahha ik ging stuk dat mensen DAAR in trappen zeg![]()