Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
koekje schreef: Ik ben al bijzonder actief geweest.
Kind aan de oortjes in bad gedaan, meneer heeft bed afgehaald en ik ga nu eens nadenken over strontvlek uit het matras te krijgen. Tips zijn welkom.
Matrasbeschermer en hoeslaken er overheen. Zie je er niks meer van  :P :biggrin2:
Je krijgt er zó veel voor terug!  :D
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: Ik ga de lieslaarzen maar eens uit de opslag halen aangezien ze voor morgen echt heel veel regen voorspellen..plaatselijk meer dan 20 mm, dat is ruim 1/3 van de normale maandhoeveelheid voor mei en dat op 1 dag. Alsof we nog niet genoeg regen gehad hebben in mei  :(

:P
Door Neally
Eerst de ergste str*nt met natte handdoek verwijderen Natte handdoek gevolgd door droge handdoek. Daarna sopje maken met biotex of soda.
Met een sponsje zachtjes rondjes draaien over de vlek. Daarna weer met natte handdoek, gevolgd door droge handdoek verwijderen.
Er blijft daarna weinig of niets over.
Voor dit soort gore werkjes kocht ik speciaal 2 stapels uber goedkope handdoeken bij de IK*A.
Lekker ding die lieverd van jullie.  :-*
Door Kaela
Godnondeju.

Ben net thuisgekomen van een leuke papegaaiendag en logeren bij mijn ouders. Gaan we Oscar even uitlaten, komen we thuis, doet Otje een compleet overtrokken ontsnap poging en rent recht op Oscar af. Oscar was heel braaf, hij zei niet direct hap, dus Otje kon vlak langs hem sprinten en ik lag bijna om, maar iedereen is nog heel. Gevalletje gebeurd anders nooit... Nu is Oscar wel een beetje hieperdepiep  ::)
TMG1961 schreef: Ik ga de lieslaarzen maar eens uit de opslag halen aangezien ze voor morgen echt heel veel regen voorspellen..plaatselijk meer dan 20 mm, dat is ruim 1/3 van de normale maandhoeveelheid voor mei en dat op 1 dag. Alsof we nog niet genoeg regen gehad hebben in mei  :(
Vanmorgen was het anders prachtig weer daar O0

Ot: Lief ontvoerd naar Zuid-Limburg gisteren, daar overnacht en net weer thuis. Heerlijk bijtanken zo'n compleet andere omgeving :biggrin2:
Door Kaela
Dat klinkt heerlijk mini!

Meneer K wilde per direct een schuifdeur gaan halen voor boven aan de trap. Het is anderhalf jaar heel goed gegaan, maar 2 incidenten kort na elkaar laat ons betwijfelen of het nog wel zo slim is om de katten ongecontroleerd op de trap en in de hal te laten. Dus nu gaat ie een schuifdeur boven de trap maken. Mooi is anders, maar Otje gaat anders eerdaags tussen Oscar zijn tanden eindigen en dat is voor beiden niet een goed idee.
Ik vind het ook niet leuk dat we de katten dan niet meer op de trap kunnen aaien, maar ik heb meneer K nu wel zo ver dat we de zolder katproof gaan maken en dan krijgen ze in een keer een hele verdieping erbij. Dat wordt klussen op hemelvaartsdag en het weekend!
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Vanmorgen was het anders prachtig weer daar O0

Ot: Lief ontvoerd naar Zuid-Limburg gisteren, daar overnacht en net weer thuis. Heerlijk bijtanken zo'n compleet andere omgeving :biggrin2:
Goed bezig Mini!  :thumbup:
Kim_S schreef: Goed bezig Mini!  :thumbup:
Dus jij keurt een ontvoering goed? ::) :biggrin2:

Maar inderdaad een heel fijn weekend gehad, vond het heel erg lief van lief. :-*
Mooie omgeving en ook de grotten in geweest, erg bijzonder en ook daar mocht Charlie mee, die overigens ook heel braaf was.
Heerlijk om even zo met je hoofd heel ergens anders te zijn.
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Dus jij keurt een ontvoering goed? ::) :biggrin2:

Maar inderdaad een heel fijn weekend gehad, vond het heel erg lief van lief. :-*
Mooie omgeving en ook de grotten in geweest, erg bijzonder en ook daar mocht Charlie mee, die overigens ook heel braaf was.
Zolang hij jou ontvoert wel ja  :biggrin2:

Klinkt als een geslaagd weekend! Fijn!  :)
Maxi's 3-tal schreef: Dus jij keurt een ontvoering goed? ::) :biggrin2:

Charlie deed het sowieso heel goed gisteren en vandaag. Ging in het huisje netjes liggen en ook in Vaals met de lift deed hij het prima.

Kim_S schreef: Zolang hij jou ontvoert wel ja  :biggrin2:

Klinkt als een geslaagd weekend! Fijn!  :)
Super geslaagd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door