Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sorry, was nog niet op BP geweest vandaag  :). Vannacht om drie uur de superlieve verpleegkundige gedag gezwaaid en daarna nog twee uur liggen stuiteren in bed. Gelukkig is alles verder rustig gebleven. Mijn moeder was vanmorgen nog wel erg verdrietig en ontdaan, maar dat is in de loop van de dag wel weer bijgetrokken toen ze merkte dat het allemaal goed bleef gaan  :). Ik heb vanmiddag heerlijk een paar uur met blote voeten over het strand gestruind en ben wel weer opgeladen. Vanavond een beetje op tijd naar bed  :).
Door -Saskia-
- Judith - schreef: Sorry, was nog niet op BP geweest vandaag  :). Vannacht om drie uur de superlieve verpleegkundige gedag gezwaaid en daarna nog twee uur liggen stuiteren in bed. Gelukkig is alles verder rustig gebleven. Mijn moeder was vanmorgen nog wel erg verdrietig en ontdaan, maar dat is in de loop van de dag wel weer bijgetrokken toen ze merkte dat het allemaal goed bleef gaan  :). Ik heb vanmiddag heerlijk een paar uur met blote voeten over het strand gestruind en ben wel weer opgeladen. Vanavond een beetje op tijd naar bed  :).
:-*

Joep nog steeds aan de beterende hand, Eelke?
Door eelke
Ik denk van wel :) net heeft ie voor het eerst weer gegeten, dus ff afwachten hoe dat valt.

Wel typisch hoor, gisteren middag bij vriezer-overleg hier, zei mijn vriend, die rol kvv moeten we ook maar opvoeren, waarop ik zei, vind ik wel handig om te laten liggen voor als er een keer gemalen nodig is.
De rol is nu bijna op.

Verder is ie wel helderder, en kan ie blijven liggen. Soms wel wat gekreun en echt spelen wil hij ook nog niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door