Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Ik heb mijn telefoon bij me. Daar speel ik ook de les op af. En heb de app sportstracker. Die houd je afstand snelheid hoogte enzo bij. En ook een kaart met de route die je loopt. Volgende keer mag ik mijn ronde iets groter gaan maken :)

Ik vond les 6 echt vreselijke muziek hebben ;D
Door petramarcel
OK dat is misschien wel leuk om bij te houden maar ik loop nu alleen met een mp3.
Gister Les 17 gelopen (zelfde als les 16) en dat was wel zeker 5 km ik loop nl in een kleine natuurgebiedje vlakbij huis http://www.landschapnoordholland.nl/terrein/wildrijk de route is volgens het bord bij de ingang 2,5 km en die loop ik zeker 2x het wordt dus tijd dat we verder gaan, dat wordt dan duingebied Sint maartenzee naar petten (bos)

Heb jij Evy van 2006 of 2011? Ik heb 2011 daar heeft ze nog wat tips ed en het schema is iets anders maar het maakt niet veel uit denk ik
Door Nadia
Ik heb 2011. Maar via de site kan ik per keer kiezen. Dus kan ook eens die uit 2006 pakken als ik zou willen. Maar dat wil ik niet :)
Je hebt ook pols bandjes met GPS al je je mobiel niet wilt meenemen.

Knap dat je al zo ver rent! Ik moet mijn rondje ook al gaan uitbreiden. Voelt goed :)
Door Fenixjuh
Gister 3 rondjes park gedaan (park is 1 km). Ik werd er wel hyper van, dus ik had waarschijnlijk meer gekund. Ik heb helaas wel een blaar, maar daar heb ik in mijn hardloopschoenen gelukkig geen last van. Als ik 4 rondjes makkelijk aankan, neem ik Jacy weer eens mee.
Nadia, welke app gebruik je? Is misschien wel leuk als ik wat verder ben en met Jacy naar de bossen zou kunnen. .
Door Nadia
Ik gebruik sportstracker.
Maar runkeeper is ook fijn.
Vanmorgen om 9u met Kain wezen lopen. Ging weer goed. Ik heb ietwat last van mijn linker knie. Eens even kijken of dat een aanhoudend iets is.
Na de bruiloft ga ik mezelf trakteren op goede loop schoenen.
Door petramarcel
Gister een pittige bootcamp meegedaan, dus dit weekend geen Evy morgenavond Les 18 (hopelijk is het dan niet al te warm)
Door Nadia
Hè. Het was er even een paar dagen niet van gekomen. Dan zit ik in de geen motivatie zone :p
Vandaag van vriendje een schop onder zijn kont gekregen. Weer gegaan. Ruime 3,5 km er op zitten. Lekkerrrr!!!
Voor de eerste keer stuk van 5 min gehad. Ik schrok er even van.. Maar ging best goed. :)
Door **Marjolijn**
Heerlijk he nadia, ik loop nu tussen de 6 en 15 minuten achter elkaar en dat is zo heerlijk!.
Morgen mag ik weer, whieieieieie
Door petramarcel
Goed bezig!
Ik ga morgenochtend voor les 19, daar zit voor de 1e keer 10 minuten in. Ben benieuwd hoe dat gaat maar vast wel goed.
Ik wilde eigenlijk wel eerder deze week maar was ongesteld en dan werkt m'n lijf nooit zo goed mee, heel vervelend.
Maar ik geef daar nu maar even aan toe en misschien gaat het straks als ik wat verder in training ben.
Nog een kleine week en dan moet ik 3 km lopen bij de watercanicross Amsterdam, zin in  :)
Door Nadia
Ja echt heel erg lekker :) Marjolijn, loop jij ook met start to run?
10 minuten lopen.. Het klinkt eigenlijk zo weinig he. 4-5 minuten nog minder. Wat zijn nu 4 minuten.. Maar toch vind ik het een hele prestatie :)
Door petramarcel
Zo dan best pittig 2x 8 minuten en 1x 10 met de zon op je hoofd (ja en nu is het bewolkt.....) ik heb het honden uitlaten en hardlopen maar weer gecombineerd. Hier langs het kanaal alleen dat is niet zo'n heel lang stuk dus met de 1e 8 minuten was ik al bijna aan het eind maar ach dan maar heen en weer (voor de oude dame wel handig want die is wel zo slim om dan de 2e ronde aan het begin te blijven) maar toch erg lekker als het goed gaat en de hondjes zijn ook meteen weer moe  8)
Door petramarcel
Zo net Les 20 gelopen met 1 hond los over het strand (mijn man had de andere 2 honden en een andere strandopgang :-) )
Ik had buienradar bekeken en onweer ging langs ons maar de regen duidelijk niet, best zwaar met harde regen in je gezicht en een zwaar strand (dat verschilt nogal de ene of de andere keer) gelukkig was het niet koud en was het toch lekker. Bijna aan het eind van m'n 10 min kwam ik mijn man en de 2 andere honden weer tegen. Toen moest ik nog 8 minuten dus maar even een stukje terug en daarna weer samen terug naar de auto.
Zeiknat maar het ging wel goed, dus dat is een lekker gevoel :-)
Door petramarcel
Afbeelding
En daar gingen we dan, voor de 3 km ( en dat was de eerste keer zover achter elkaar)
Trots op m'n gekke poedel, ze deed het super. Ze heeft goed voor gelopen, zelfs getrokken en heeft netjes mee gezwommen (ze vond het wel wat raar samen door het water  :) ) netjes honden laten passeren en zelf gepasserd.
En ja zij kan harder en langer dan ik maar het was wel erg leuk.
Voor zover ik het heb onthouden (komt later wel op de site te staan) heb ik er zo'n 18 minuten over gedaan en liep net geen 10 km per uur (9,99)
Door petramarcel
Nadia schreef: Waauw!! Super knap!! Geeft een kick hè? Ook super gedaan door je gekke poedel!!
Ja echt super, was erg leuk. Had al meteen ideeen om de volgende keer (pas oktober geloof ik) de korte cross met onze Aussie te doen en de lange met Didi (de poedel)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door