Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Daantje
eelke schreef: Dat kun je nog gewoon ongedaan maken hoor :) via internetkoop gelden andere rechten.
Oh ,zoiets stelde het bedrijf ook voor ,vond ik wel netjes.Ik betaal incl. verzendkosten ong.63 euro.
Die 80 cm is niet makkelijk te verkrijgen dacht ik ,daarom wilde ik er wel op wachten.

Is die jas eigenlijk heel zwaar als hij volgezogen is met water?
Door eelke
Daantje schreef: Oh ,zoiets stelde het bedrijf ook voor ,vond ik wel netjes.Ik betaal incl. verzendkosten ong.63 euro.
Die 80 cm is niet makkelijk te verkrijgen dacht ik ,daarom wilde ik er wel op wachten.

Is die jas eigenlijk heel zwaar als hij volgezogen is met water?
Nee dat valt me reuze mee! Ik kan m morgen wel eens wegen, ben zelf ook wel benieuwd :) (kan ik meteen uitrekenen hoeveel water er in gaat  :D )
Door sella
Ik gebruik de koeljas juist tijdens de wandelingen omdat zelfs een rondje wijk voor mijn zwarte schoonheid een moordaanslag is met 25 graden.
Door Laura2004
Wij gaan er volgende week 1 bestellen,  kijken of het hier in Spanje ook effect heeft en als het bevalt bestellen we nummer 2, voor Tequila en Ziggy, want die zijn over een tijdje echt niet meer vooruit te branden,  vooral Tequila kan slecht tegen warmte, ik denk dat het door zijn korte snuit komt. Ik hoop echt dat de hete zomermaanden hiermee wat draaglijker worden.
Door Anne in Zweden
Lil schreef: Oooo Anne..... Ikke heb ook een kalf met ruglengte van 90 cm.
Ik denk dat ie voor jouw ranke schoonheid misschien erg lang is aan de zijkanten, maar als je bedoelt: "Oooo Anne.... zou je die voor mij willen bestellen?!?!", dan is het antwoord: ja hoor! ;D
Door Lil
Anne in Duitsland schreef: Ik denk dat ie voor jouw ranke schoonheid misschien erg lang is aan de zijkanten, maar als je bedoelt: "Oooo Anne.... zou je die voor mij willen bestellen?!?!", dan is het antwoord: ja hoor! ;D
Ik moet hem inderdaad nog opmeten voordat ik jou vraag om te bestellen. Alvast bedankt.  :-*
Door Anne in Zweden
Lil schreef: Ik moet hem inderdaad nog opmeten voordat ik jou vraag om te bestellen. Alvast bedankt.  :-*
Ik heb in ieder geval even een mailtje gestuurd naar het bedrijf met de vraag of ze die jas op voorraad hebben. Hij kan in de webshop besteld worden, maar het is nu al twee keer voorgekomen (van de twee keer dat ik er besteld heb) dat ze me belden om te zeggen dat het product toch niet op voorraad was.

Ik hoor het wel van je!
Door Lil
Helaas het figuur van mijn slungel is echt te vreemd voor een passende cooljas. Ik hoop dat de ruffwear enigszins gaat passen.
Door Anne in Zweden
Lil schreef: Helaas het figuur van mijn slungel is echt te vreemd voor een passende cooljas. Ik hoop dat de ruffwear enigszins gaat passen.
De Ruffwear heeft voor slanke honden een betere snit inderdaad!
Door Kaio
De grootste rufwearv is met een halsopening van 70 cm. Dus dit moet dan niet de nekmaat zijn, maar losse V opening naar borst toe. Zou bij Jones dan wel eens kunnen passen. Lengte is iets van 60, als ie om de nek beter zit als bij mijn hondjes komt ie ook verder  ;) is niet gemaakt voor over de billen te vallen. Hij is lichter ( zowel kleur als gewicht) dan de hurrta.
Door Lil
Kaio schreef: De grootste rufwearv is met een halsopening van 70 cm. Dus dit moet dan niet de nekmaat zijn, maar losse V opening naar borst toe. Zou bij Jones dan wel eens kunnen passen. Lengte is iets van 60, als ie om de nek beter zit als bij mijn hondjes komt ie ook verder  ;) is niet gemaakt voor over de billen te vallen. Hij is lichter ( zowel kleur als gewicht) dan de hurrta.
Dank voor de info! Hij heeft een erg smalle hals. Halsbanden maat 65 zitten in het middelste gaatje. Hurtta tuig maatje 100 met de buikband dubbel geklapt én nog een stuk vanaf geknipt. Dus ja hij is heel erg dun. Ga maar eens richting dursydog, zei zijn erg soepel met terugsturen en zo.
Door Kaio
Buikband is 91 tot 107 van de nieuwe ruffwear.
De oude was iets kleiner in omvang buik, hals en lengte zijn wel hetzelfde gebleven. Volgens mij krijg je op amazon.de ook de oude ( zijn iets blauwer en hebben een spitsere V hals )
Door Lil
Kaio schreef: Buikband is 91 tot 107 van de nieuwe ruffwear.
De oude was iets kleiner in omvang buik, hals en lengte zijn wel hetzelfde gebleven. Volgens mij krijg je op amazon.de ook de oude ( zijn iets blauwer en hebben een spitsere V hals )
Dan kan ik die buikband dus weer dubbelklappen.  :biggrin2:
Denk dat die ruffwear dus wel eens heel goed gaat passen bij de langpootmug met de lange rug.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door