Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Half 12 had ie zijn eten weer uitgekotst, net toen ik over maagkantelingen aan het twijfelen was. Oké, dan kijken we nog even aan. Maar na een uur nog geen rust. Nou, dan heeft hij gewoon pijn, en gaat ie misschien niet dood ofzo, maar als hij zo veel pijn heeft dat ie niet kan liggen, zitten of staan, dan gaan we toch maar bellen.

Uiteraard sliep de dierenarts al. Dus die belde ik wakker. Advies was toch lang komen. Onderzocht en hij denkt aan een maagzweer, en dat geeft veel pijn. Hij heeft een spuit en een poeder gehad. En pillen mee. En wij een fikse rekening.

Nu weer thuis maar jee zeg. In de auto bleef hij ook maar wat staan tot hij steeds wat meer inzakte. Thuis nog even laten plassen en dat ging prima. Gijs daarintegen aan de diarree. Ja die moest alleen in de auto blijven, zich druk gemaakt denk ik?

Nu binnen weer geen rust, hij kreunt en piept nu zelfs. Hopelijk gaan die spuiten snel helpen  :-\
Ruk Eelke  :-X Sterkte met de patiënt.

Hier is het ook feest. Ik ben vanavond naar Noord-Holland gereden voor een weekendje bij mijn moeder. Ik was er om 22.00 uur. En op dit moment is er voor de tweede keer vanavond een stomaverpleegkundige die de lekkage probeert te verhelpen  :-X :'(

Zó sneu, ze vraagt zich serieus af waar ze het nog voor doet  :'(. Ze heeft de afgelopen maanden ook zo belachelijk veel fysieke ellende over zich heen gekregen, en dan is zo'n stomme lekkage de spreekwoordelijke druppel  :'(. Wel blij dat ik er toevallig ben, want ze was opeens een heel oud paniekerig mensje net  :'(.
Door eelke
- Judith - schreef: Ruk Eelke  :-X Sterkte met de patiënt.

Hier is het ook feest. Ik ben vanavond naar Noord-Holland gereden voor een weekendje bij mijn moeder. Ik was er om 22.00 uur. En op dit moment is er voor de tweede keer vanavond een stomaverpleegkundige die de lekkage probeert te verhelpen  :-X :'(

Zó sneu, ze vraagt zich serieus af waar ze het nog voor doet  :'(. Ze heeft de afgelopen maanden ook zo belachelijk veel fysieke ellende over zich heen gekregen, en dan is zo'n stomme lekkage de spreekwoordelijke druppel  :'(. Wel blij dat ik er toevallig ben, want ze was opeens een heel oud paniekerig mensje net  :'(.
Voor jou  :bigarmhug: :bigarmhug:

Leuk he, zo'n vrijdagavond feest. Hoop dat het lek bij jullie gedicht wordt.
eelke schreef: Voor jou  :bigarmhug: :bigarmhug:

Leuk he, zo'n vrijdagavond feest. Hoop dat het lek bij jullie gedicht wordt.
Ja, dikke pret! Ik hoop dat bij jullie het lek boven is en dat het rustig blijft vannacht  :bigarmhug: :-*
Door eelke
- Judith - schreef: Ja, dikke pret! Ik hoop dat bij jullie het lek boven is en dat het rustig blijft vannacht  :bigarmhug: :-*
Voorlopig heeft ie nog steeds veel au. We zijn nu ons bed aan het installeren in de kamer, durf hem niet boven te laten slapen.
Door eelke
- Judith - schreef: He sjit  :-\. Hang in there vannacht  :-*
Komt goed, hetzelfde voor jullie!

Joep ligt nu heel breed op ons matras en wij dan nog maar ff op de bank. Hij slaapt niet, maar hij ligt eindelijk.
eelke schreef: Komt goed, hetzelfde voor jullie!

Joep ligt nu heel breed op ons matras en wij dan nog maar ff op de bank. Hij slaapt niet, maar hij ligt eindelijk.
Ik heb bij Joep en Gijs hetzelfde als bij Nick en Simon: wie is ook alweer wie  ;D

In mijn beleving was de dalliebeer ziek vandaag, maar het is de blondie  :-[ (sorry Joeperd). Liggen is goed  :-*
Hè jasses, wat een zorgen allemaal bij jullie! Vervelend dat je ventje zo ziek is, Eelke! Arme Joeperd.

Sterkte allebei, dames. Ik hoop dat het een rustige nacht mag worden voor jullie en dat de problemen snel minder worden!
De beer had de zonnebril gesloopt en hoest (al nu heel de avond niet meer gehoord eigenlijk) en de blonde is nu echt ziek.

Pff, hij kijkt me steeds nu zo aan van help baas! Hij kwam weer niet gelegen dus ben er bij gaan zitten, en is hij tegen mij aan komen liggen. Hij is ook zo lief...ben niet goed met beestjes met pijn.
Door Kim_S
Jaaaaaaa Bitterballeeeeeeeeeen!!!!!!  :D

O... wacht... nee hè... heb ik nou... het zal toch niet... een... Eelke-momentje??  :o

Ik hoop dat alles goed gegaan is bij de zieken vannacht!  :-*
Door eelke
Joep heeft echt nog een uur straks tegen mij aan gelegen. We lagen dus met z'n 3en lepeltje lepeltje op mijn 1.20 twijfelaar matrasje. Ben heel blij dat Gijs dan liever buiten slaapt. Daarna is hij naast het bed gaan liggen en heeft goed geslapen.
Het eerste pilletje zit er al weer in nu :)

Hoe is het bij jullie Judith?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door