Kim_S schreef: OT: hier ook keelpijnNiet leuk!
Ik ben 2 sollicitaties tegelijk aan het typen. Even opletten steeds met welke ik bezig ben
Zijn voor de verandering eens leuke banen, dus ik hoop dat ik op gesprek mag komen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: OT: hier ook keelpijnNiet leuk!
Ik ben 2 sollicitaties tegelijk aan het typen. Even opletten steeds met welke ik bezig ben
Zijn voor de verandering eens leuke banen, dus ik hoop dat ik op gesprek mag komen!
Angelique schreef: 5km hier vandaan en je komt niet even zwaaienIk heb gezwaaid! Alleen niet voor de deur. Löllig dat ik niet eens kan zeggen dat ik de auto niet kwijt kan. Dit durp is volgens mij net zo lang
![]()
Kim_S schreef: Musselkanaal??? En dan kom je niet effe een bakkie doen???Ik mag Doitsland niet in zonder vergunning
Maxi's 3-tal schreef: Ik voel een rel aankomen.![]()
![]()
Pauline schreef: Niet leuk!Nog niet. Zal vast niet lang meer durenKlink jij ook als een overwerkte 06-lijn?
Mini's 3-tal schreef: Ik heb gezwaaid! Alleen niet voor de deur. Löllig dat ik niet eens kan zeggen dat ik de auto niet kwijt kanSchmußjes!
Ik mag Doitsland niet in zonder vergunning![]()
![]()
hannabelgje schreef: Meneer heeft gebeld. Hij komt uit Denemarken en heeft in de file gestaan.Vanuit Denemarken naar België rijden voor kuikens?![]()
hannabelgje schreef: Tja zijn wel heel speciaal hè. 8)Ik dacht echt die is helemaal
Nee hoor hij moest dit weekend in Venray zijn.
MargaS schreef: Nee, ik ben erg naïef.Ik zat je maar te plagen hoor... Solly...![]()
Ronald schreef: Ik zat je maar te plagen hoor... Solly...Nee joh, valt wel mee met mijn naïviteit.
Maxi's 3-tal schreef: Ik voel een rel aankomen.Zat ie gister hier echt letterlijk aan de overkant van de tunnel, slaat hij nog de koffie af ... Nee, gaat lekker zo Mini![]()
![]()
Ronald schreef: Ik ben toch wel een heel klein beetje nieuwsgierig naar het IQ-vertoon van Fopje...Ik ook, discrepantie groot?![]()