Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

sella schreef: Mogelijk oktober dat we wel meewandelen, dan is het een stuk koeler en durf ik het wel aan met Buffel, die heeft snel last van de warmte.
Dat is precies ook "mijn" probleem met Joep. Die wil nu al niet meer lopen.... :-X
Door sella
Buffel loopt met warmte met koeljas en koelhalsband om, anders kan ik hem niet eens laten plassen :-\ Maar goed we doen het met liefde.
Ik pas me aan, ga om 4 uur in de ochtend de lange wandeling doen, dan is het min of meer koel, maar wel met veel water in de rugzak dat ik de koeljas kan bevochtigen als dat nodig is.
oh we wachten op de nieuwe datum, wellicht kunnen we dan wel mee, bij voorkeur eind oktober, Tante P is een echte newfoundlander en die wil niet wandelen bij hogere temperaturen, hoger is voor haar 10 graad en warmer. Gelukkig loop ik altijd langs het water en gaat ze heerlijk zwemmen, maar als we in de stad hadden gewoond denk ik dat we alleen in novermber tot maart enige beweging in haar hadden gekregen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door