Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Roosj
Spock schreef: Dat zou fijn zijn en dan wil ik wel graag mee bestellen. Kun je mij laten weten hoe dat in zijn werk gaat? Bedankt alvast!
Ik plaats een topic onder vraag en aanbod. Dan kun je aangeven dat je mee wilt bestellen. Je krijgt dan een privé bericht met groepscode.
Vervolgens bestel je met je eigen gegevens via http://www.degomeat.nl en voer je de groepscode in in het coupon code veld zodat de bezorgkosten 0,00 euro worden. Dan betaal je online aan hun.

Meestal word het vroeg in de ochtend geleverd. Altijd op donderdag. Het staat dan bij mij buiten tot je het ophaalt.
Door Bentley2013
Hallo,
Ik ben op zoek naar mensen uit Amsterdam en omstreken voor gezamenlijke bestellingen.
De lijst die er nu staat is van 2011, weet niet of iedereen die hierop staan nog actief zijn op dit forum.
Door lalabebe
Ik sta niet op de lijst maar woon in Amstelveen, ik bestel mee met het lijntje van Ramses1 en met die van Tess06 en Perro-4 in Aalsmeer. Zelf bestel ik nog wel eens bij degomeat, maar had laatst genoeg om zonder kosten te laten leveren.
Door jiperdepip
Hallo allemaal , ik woon tussen Schagen/Alkmaar/Den Helder en ik vraag me af of iemand een leuk adresje heeft waar ik gedroogde snacks kan krijgen voor een leuke prijs zoals kippenpoten( zonder nagels) , runder long en dat soort dingen. Ik heb al eens bij het snacktopic besteld dat was super alleen geen kippenpoten helaas
Door Pluis
Volgens mij heb ik de laatste keer via het snacktopic ook kippenpootjes besteld, heb ze daar wel zien staan in ieder geval.

Verder haal ik mijn gedroogde spul altijd bij Gunshies in Beverwijk maar mochten jullie nog een goed adres hebben, ben ik ook benieuwd.
Door tess06
Bentley2013 schreef: Hallo,
Ik ben op zoek naar mensen uit Amsterdam en omstreken voor gezamenlijke bestellingen.
De lijst die er nu staat is van 2011, weet niet of iedereen die hierop staan nog actief zijn op dit forum.
ik ben er ook nog steeds ;)
jiperdepip schreef: Hallo allemaal , ik woon tussen Schagen/Alkmaar/Den Helder en ik vraag me af of iemand een leuk adresje heeft waar ik gedroogde snacks kan krijgen voor een leuke prijs zoals kippenpoten( zonder nagels) , runder long en dat soort dingen. Ik heb al eens bij het snacktopic besteld dat was super alleen geen kippenpoten helaas
is zelf een drogertje aanschaffen niet een optie ( voor 30 euro heb je er al 1)
Door sandrra
jiperdepip schreef: Hallo allemaal , ik woon tussen Schagen/Alkmaar/Den Helder en ik vraag me af of iemand een leuk adresje heeft waar ik gedroogde snacks kan krijgen voor een leuke prijs zoals kippenpoten( zonder nagels) , runder long en dat soort dingen. Ik heb al eens bij het snacktopic besteld dat was super alleen geen kippenpoten helaas
Ik heb zelf n droger aangeschaft en droog zelf snacks voor de honden
Ik heb de Clatronic voor €30,00.
Door Parelridder
'k Stuur je even PB ;)
Door jiperdepip
Ik denk dat ik er uit ben hoor , ik krijg veel reacties via pb maar met prijzen waar ik echt bijna van mijn stoel afval.
Gezien ik uit een jagers fam kom ligt er hier niet een maar meerdere vriezers vol met verse snacks dus misschien toch maar een droger aanschaffen  ;) dan raken de vriezers hier ook eens leeg  en heb ik mijn gedroogde snackjes :-X
Door Parelridder
Een drogertje heb je al voor een paar tientjes. Als je het écht droog wilt maken, zodat het máánden goed blijft, zonder vriezer, dan moet je een paar dagen drogen en ben je dus best behoorlijk wat stroom kwijt. Echter, als je alleen voor direct gebruik droogt (oftwele veel beloning/snacks gebruikt) of na kort drogen de boel in de vriezer bewaard, dan hoeft je droger niet zo lang te draaien natuurlijk..
Door Roosj
Voor een goede droger waar je ook bot in kan drogen, ben je wel meer dan 30 euro kwijt ;) Dan de inkoopsprijs, stroom, slijtage van de droger en de uren die je kwijt bent..
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door