Nynke schreef: 4 peultjes is net een lekker groentehapje voor je zoon Nadia !Dat bedoel ik!! Hopen dat voor papa en mama ook een maaltje in en keer te oogsten valt
OT: Gisteren heerlijk paksoi uit eigen tuin gegeten en vanavond lekker snijbiet.![]()
![]()
![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: 4 peultjes is net een lekker groentehapje voor je zoon Nadia !Dat bedoel ik!! Hopen dat voor papa en mama ook een maaltje in en keer te oogsten valt
OT: Gisteren heerlijk paksoi uit eigen tuin gegeten en vanavond lekker snijbiet.![]()
![]()
![]()
Roosj schreef: Dille?ik kan niet zien hoe de onderkant eruit ziet, maar een jonge venkel met nog weinig knolvorming?
petralita schreef: ik kan niet zien hoe de onderkant eruit ziet, maar een jonge venkel met nog weinig knolvorming?Met elke steel die een venkel maakt, komt er een extra vliesje op de plek van de knol. Met zo veel stelen zou je dus zeker een knol moeten zien.
*Marga* schreef: Hier ook al peultjes gegeten heerlijk.Die zijn toch niet eetbaar
En ik weet geen plek meer voor mijn papavers en pioenrozen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nynke schreef: Die zijn toch niet eetbaarMisschien wel hahaha![]()
![]()
![]()
lianneke schreef: Uivraagje.Klopt, bloemen in ui, prei en knoflook kun je beter wegknippen. Ik zou er wel een paar laten staan, het zijn mooie bloemen en de bijen zitten er ook graag op
Ik heb uienbolletjes gepoot maar er komen bloemknoppen in, zal ik die verwijderen?
Lijkt mij dat het ten koste gaat van de ui...
Kim_S schreef: Rabarber hè, zaai je dat? Koop je daar plantjes van? Hoe werkt dat?Moet je maarten even terug kijken. Was volgende mij vorige week
Vind rabarber zoooooo lekker! Daar maak ik graag nog een plekje voor vrij![]()