Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Radja
sella schreef: Het kan van de lactulose komen. Maar ik neem er nooit 4 in max 3 bij ak*te problemen en dat om de 3 uur herhalen.
Maar voor een pees zou ik de gel of zalf eerder smeren dan dat ik het inneem.
Ik denk niet dat het de lactose is wat hij voelt. De gel van traumeel heb ik niet in huis,maar we gebruiken wel Atrosan van Vogel. Heb mijn zoon ook geadviseerd om de eerste dagen iedere 3 uur,in ons geval 4 tabletjes te nemen (dacht altijd dat voor dieren de dosering minder was,daarom 4), maar helaas laat zijn werk dat niet toe.
Door Radja
[quote="Hitam"]
Ik had laatst een klant (mens) die kreeg er bloedend tandvlees van. Dus het kan altijd. Het is natuurlijk de vraag hoe schadelijk raar voelen is.

Mijn man had ook traumeel (ook 4 stuks)nodig een paar dagen geleden. Ook hij voelde zich "raar" maar beschrijven kon hij net als mijn zoon het niet echt.
De volgende dag heeft hij er 3 ingenomen en dat ging prima! Beide hoor ik ook niet meer over hun klachten.
Door Lil
Radja schreef:
Conclusie 4 is te veel. Over doseren is meestal niet goed, alleen heeft de een veel meer/minder van zo iets nodig dan de ander denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door