Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zhiva
eelke schreef:

Het voelt als vakantie zo!
Dat dus! sterker nog, ik heb maandag en dinsdag vrij genomen dus ik heb een mini vakantie. Lekker hoor!
Zo stieflief naar huis brengen, die heeft vanmiddag een BBQ omdat opa jarig is. (de mazzelaar, heeft ie gisteren ook niet gezegd toen wij gingen BBQ-en  :biggrin2: )
Dan vanmiddag denk ik maar even met de boot weg  :)
Door -Saskia-
Wasjes gedraaid, koffietje in de tuin, huis gezogen en gedweild.
Hé, een verjaardag die voelt als ieder andere dag, betekent dat je hele leven een feestje is, toch?  :biggrin2:

Zo even op m'n eigen verjaardagsvisite naar m'n paps en mams.  ;D
Door Martine-Tom
Vanmorgen met Tom gelopen en snel wat noodzakelijk kwaad in huis gedaan, 2 wasjes in de machine gepropt en verder alleen maar op mijn luie gat in de tuin gezeten  :biggrin2:
Ik schrijf best graag en veel, nu nog vooral korte stukken en mijn liefste din roept al langer dat ik eens een boek moet schrijven...dus besloten dat eens een kans te geven. Nu heerlijk met mijn laptopje in de schaduw van de parasol een poging aan het doen mijn hersenspinsels op papier te krijgen.

Valt nog niet mee moet ik zeggen  :P
Door Kim_S
Pauline schreef: Vandaag wordt mijn vader 82 jaar! Wat een leeftijd. Helaas is het geen blije dag voor ons, mijn moeder ligt sinds een aantal dagen in het ziekenhuis met een verstopte darm, een bacterie in de darmen (waarvoor ze behandeld wordt met AB) en een open been. En ipv beter wordt ze alleen maar zieker. Eigenlijk had ze vandaag een dagje naar huis gemogen om te vieren dat haar man jarig is, maar ze belde vanochtend af dat dat er niet inzit. Ze heeft al een aantal dagen geen ontlasting gehad, uiteraard door de verstopping en nu komt erbij dat de AB ook stoppend werkt en de morfine uiteraard ook. Maar zonder morfine gaat het niet meer dus keus is er niet. Voor haar en voor ons is het nu het belangrijkst dat ze redelijk pijnloos is en zelfs dat is een utopie.... En voor de rest?? We moeten het afwachten. Het is een taaie rakker dat heeft ze in het verleden wel bewezen, maar dit keer durf ik er geen uitspraken over te doen.
Gefeliciteerd! En veel sterkte voor je mams  :-*
Door Nynke
Pauline, gefeliciteerd en sterkte !!  :-* :-* :-* en  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik had trouwens AB voor mijn kies waar ik juist dunne ontlasting van kreeg, kan het niet aan de soort AB liggen??

OT: Vanmorgen liepen we om 7 uur al in het Kralingschebos en volgens Barbara hoort deze smiley daarbij  :uglystupid2: :uglystupid2:  maar het was heerlijk !!!!  Om 9 uur weer thuis en nog een heerlijke lange dag voor ons  :P :P

Ben beetje aan het klussen en rommelen en buiten lezen  :) :) Mijn kies/wang is nog steeds vreselijk pijnlijk, dus nog steeds ibu en -molgebruik. Ben er eigenlijk wel klaar mee  :-\ :-\
Ik moet zoveel doen en heb er zoooo geen zin in.
Zoë is voor het eerst weer lekker in de tuin nu de omheining klaar is. Ze geniet met volle teugen. Af en toe komt ze ff binnen inchecken en afkoelen om daarna weer fijn de tuin in te gaan. Fleur houdt het nog steeds bij het stukje tuin tussen de kattenren en de garage, de rest is veuls te eng vindt ze. Fijn zo'n kat die in de tuin blijft. En Zoë past goed op haar als ze los is.
Door Kaela
Pauline: gefeliciteerd met je vader en heel erg veel sterkte met je moeder gewenst  :bigarmhug:

OT: dagje bij mijn zwager geweest. Op de heen en terugweg lekker met Oscar gewandeld, die de rest van de dag heel braaf in de bench heeft gelegen. Hij houdt niet van warm weer, dus hij vond donker en koel liggen helemaal fijn! Mijn zwager heeft de bovenverdieping opgeknapt, dus die bewonderd, hij heeft nieuwe caafjes en kippen, dus die gekiekt en een nieuwe kweekkas vol plantjes, dus aangegeven welke ik wel wilde  :biggrin2:. Het was erg gezellig en heerlijk met het zonnetje!

Nu kei moe en vet last van mijn hooikorst. Zit helemaal vol in mijn hoofd, dus tegen mijn principe in een pil genomen. Dan kan ik morgen wel weer ademen, alleen ik word er zó chagrijnig van altijd
Door Sarah5
Vanmorgen met de hondjes gefietst en ze laten zwemmen in het meer, hoewel Lola heeft mij ook een stukje laten zwemmen  ::) ze verdomde het om haar stok dichtbij te brengen en er kwam net een gemuilkofde staffordachtige op haar afgestormd, dus het leek me het beste dat ze snel weer ging zwemmen.

In mijn haast om de stok te pakken gleed ik uit in de modder en stond ik ook ineens in het meer  :biggrin2:

Daarna lekker huis opgeruimd, gewassen en vervolgens met een vriendin shoppen in DH en lekker uit eten Mexicaans met een frozen strawberry margherita  :D

Echt lang geleden dat ik een weekend niet aan het werk ben geweest, ik heb genoten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door