Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Laura2004 schreef: Ziggy is echte een zonaanbidder, die ligt het liefst heel de dag te bakken in de zon, wat dat betreft is Spanje het perfecte land voor haar, want ze heeft een hekel aan regen en kou.. Hier in Spanje is ze ook echt bruin altijd  :biggrin2: haar blote buikje was in Nederland rozig met donkere vlekken, maar hier in Spanje is haar hele buikje pikzwart. Ziggy ligt zelfs in augustus in de zon, maar dat mag maar even van mij, lijkt me niet gezond. Ik kan in augustus nog geen seconde in de zon liggen. Zodra er geen zon meer is wil Ziggy ook naar binnen,  in de schaduw liggen is niet haar ding :P
Bambi heeft idd ook zo een bruine buik in de zomer  :biggrin2:.
Kleintje hier is ook een enorme zonneklopper.

Vroeger toen ze nog buiten mocht, kwam ze altijd bij me liggen in de zon.  Maar ze is zwart op haar rug, dus dat wordt heel erg warm.  Het wordt zelfs warm om haar te aaien...  :)
Dus ging ze om het kwartier ook even in de schaduw liggen, maar zodra afgekoeld, lag ze terug bij mij.  Desnoods kroop ze tegen me aan om een streepje schaduw te vinden.  Heel schattig.  Op haar rug liggen hielp ook, want haar buik is wit. :)

Nu komt ze niet meer buiten, maar als er een streepje zon door het raam komt, ligt ze erin. Heel grappig.  :biggrin2:
Ik heb ooit gezien dat Luis op bed lag, Kleintje lag een half metertje verder, in de zon.  De zon schoof op, en Kleintje schoof mee.  Tot het moment dat ze vlak naast Luis lag en de zon opgeschoven was zodat Luis wel in de zon lag, maar Kleintje niet. 
Je zag haar echt zo denken: Oei, die ligt in de weg.  Dus: Blaas! 
Je zag Luis echt zo kijken van: Jeez, wat is uw probleem, ik lig hier toch gewoon ??  ???
;D  ;D
Hier ook een zonaanbidster. Als ze het te warm krijgt zoekt ze even de schaduw op om daarna weer languit in de zon te gaan liggen.
Ook de katten houden alle drie heel erg van de zon. Vooral siamees Wasabi. Das ook echt een kouwkleum.
Door Neally
smulpaap schreef: Hier verdwijnt net weer iets richting vlonder , met gejat kleed  :biggrin2:
Tis nl een schandaal dat je zo hard moet liggen op dat hout

Afbeelding
LOL dat gesleep met van alles.  ;D Dat bipsie zo onder struik vandaan.  :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door