Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Naomi B
Duke weer geschoren en gewassen. Nu is het landingsbaantje op zn rug weer gelijk met de rest. Ziet het weer een beetje uit. De plekken op zijn rug bij zijn staart zijn helemaal weg. Maar hij had weer veel schilfers. Lekker gewassen met aloë vera shampoo voor honden. Hij is een tikkie beledigd. Maar nu lekker eten dus dan is het vrouwtje weer lief ;)
Door zhiva
@ Pauline sterkte, het is een behoorlijke schok zo ineens.  :-\

Vandaag wat vroeger naar huis gegaan omdat ik de hele week al veel te lange dagen had gemaakt. Wat een kadootje dat mooie weer van vanmiddag  :) Heerlijk met de hondjes gelopen, daarna even bij mijn ouders een bakje gedaan. Lekker een pizza in de over gemikt en daarna nog een ijsje bij de appie gehaald. Aangenaam verrast door een knul van een jaar of 16. Ik stond buiten de appie met de honden te wachtten op wederlief die de ijsjes haalde. Deze jongeman kwam samen met zijn vrienden (groepje van een man of 5) op me af lopen om vervolgens keurig netjes te vragen of hij de honden misschien mocht aaien! Vond dit zo netjes van de knul in kwestie. Chakotay vind iedereen leuk en lief en lebberde hem uiteraard gelijk af.  :biggrin2: Maar zelfs hij mocht zelfs Kaya even achter haar oortjes kriebelen  ;) Trots op mijn meisje!
Door eelke
Zo, al m'n roosterwijzigingen verwerkt, urendeclaratie's gedaan en gerapporteerd, en nu heb ik weekend tot dinsdagmiddag!!!  :D :D :D

Ga maar beginnen met poetsen, dan m'n grasveld maaien  8) en vanmiddag oppassen (op 4 kinderen in de leeftijd van 1 tot 5 :o).

Verder op de planning planten kopen voor in de tuin, boodschappen, een verjaardag, en ik wil eindelijk gaan beginnen met verven. Maar daar heb ik dus allemaal nog 4 dagen de tijd voor.
Door Nynke
Geniet van je lange weekend Eelke !!

Vanmorgen een paar mensen naar hun dagbesteding gebracht, getankt, paar boodschapjes gedaan en thuis gelunched. Nu zo met de wolfjes op stap, maar die liggen buiten in het zonnetje  ::) ::)
Door Naomi B
Begin van de middag crematie gehad van schoonpapa van mijn zus. Hij was al flink op leeftijd en helaas de laatste tijd flinke dementerende. Zijn overlijden kwam als een rust voor hem en zo zien wij dat ook. Hij heeft een mooi en voldoening gevend leven gehad met veel oog voor humor. En het feit dat het zo druk was.... daar zei mijn zwager in zijn toespraak over dat zijn vader gezegd zou hebben:  "Ja de koffie is gratis".  ;)
Het was een eenvoudige maar mooie plechtigheid. Zoals hij zelf was.

Daarna nog even naar het werk. Vanavond eens kijken of ik de bonen nog gezaaid krijg.
Door TMG1961
Gewandeld met Pixie, vogeltjes eten gegeven, Pixie eten gegeven en Noppie deed weer eens moeilijk met z'n eten. Daarna begon ie met klagen dat ie naar buiten wou, buiten klagen dat ie naar binnen wou en dan weer dat ie naar buiten wou en zo is ie 1,5 uur bezig geweest terwijl de achterdeur gewoon open staat en ie gewoon naar binnen of buiten kan lopen, maar nee voor de opening zitten klagen dat ie erdoorheen wil, nu zit meneer in de gang, heb er na ruim 1,5 uur zeuren even genoeg van

Dadelijk naar kennis en daarna even naar dorp, kan ik even tot rust komen
Door Nynke
-Annemarie- schreef: Wat een heerlijk weer! Ik word er helemaal gelukkig van.  :)
:uglystupid2: :uglystupid2:    8)

OT: Ben beetje aan het opruimen en moet de was ophangen, maar daar zie ik tegenop omdat de zon zo fel schijnt  :-[ :biggrin2: 
Door Kaela
Meneer K heeft de dompelpomp per ongeluk aangezet. Die ligt in de regenton en de slang ligt in de keuken, daar kunnen we hem aansluiten op de afvoer. Maar als de slang niet aangesloten is en je doet de dompelpomp aan, dan spuit al het regenwater best wel krachtig door je hele keuken...

Muren nat, plafond nat, kastjes nat, vriezer nat en waterbalet op de vloer...Nice!
Door Kim_S
Kaela schreef: Meneer K heeft de dompelpomp per ongeluk aangezet. Die ligt in de regenton en de slang ligt in de keuken, daar kunnen we hem aansluiten op de afvoer. Maar als de slang niet aangesloten is en je doet de dompelpomp aan, dan spuit al het regenwater best wel krachtig door je hele keuken...

Muren nat, plafond nat, kastjes nat, vriezer nat en waterbalet op de vloer...Nice!
:-X :-X :-X

Sterkte ermee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door