Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Elvira schreef: las vandaag dat de antirimpelcreme van de Lidl het beste is (3 euro voor een potje). Deze en 1 van 30 euro per potje waren de enige die een verschil gaven in rimpels.
noteren morgen naar de Lidl!  :coolsmiley:
Door EliScooby
Maxi's 3-tal schreef: Dat heb jij toch helemaal nog niet nodig Mieke!  :baby:
Wil je een potje voor me meenemen als je boodschappen gaat doen? ::)

je hoeft niet oud te zijn om er oud uit te zien toch?
Door Charlie Angel
Mini's 3-tal schreef: Wil je een potje voor me meenemen als je boodschappen gaat doen? ::)

Ben bang dat dat bij jou niet meer zal helpen. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Mini's 3-tal schreef: Wil je een potje voor me meenemen als je boodschappen gaat doen? ::)

Oef! Voordat ik de kleine lettertjes las dacht ik dacht je Maxi een cadeautje wilde geven. *zweetdruppelslangsrug*
Door Lil
Suzanne schreef: Poepzakjes: diepvrieszakjes bij bijv. de Jumbo vandaan... gewoon... die van 24 cent per rolletje (ofzo) ;-)

oh ja.. ik heb shelties.. dat kan schelen ;-)

Suzanne
diepvrieszakjes en zo wordt hier niet geaccepteerd. Dat mag niet (we krijgen ze gelukkig gratis).
Door Lil
*Dorothea* schreef: Ik ben zwaar fan van de Lidl spijkerbroek  8)
Dat is fijn, is voor mij compleet het verkeerde model.
Door Antonia
Het pompje met handzeep van Dr. Organic van de Tuinen is nu in de aanbieding. De lavendelgeur is met 25% afgeprijsd.
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef: Oef! Voordat ik de kleine lettertjes las dacht ik dacht je Maxi een cadeautje wilde geven. *zweetdruppelslangsrug*
:biggrin2: :biggrin2:
En jij dacht dat hij dan nog thuis had durven komen? ::)
Door pike
Lil schreef: diepvrieszakjes en zo wordt hier niet geaccepteerd. Dat mag niet (we krijgen ze gelukkig gratis).
Hoezo, moet je ze ergens inleveren dan?
Hier krijgen de diepvrieszakjes een tweede leven als poepzakje.
Door Inge en Bono
pike schreef: Hoezo, moet je ze ergens inleveren dan?
Afbeelding
Ik roof de boterhamzakjes van collega's altijd; poepzakjes  ;D Tegenwoordig vinden ze dat niet meer gek en worden ze voor mij bewaard  :D
Door Lil
pike schreef: Hoezo, moet je ze ergens inleveren dan?
Nee, maar je moet wel aan meneer of mevrouw de controleur laten zien dat je poepzakjes bij je hebt. Boterhamzakje of diepvrieszakje is geen poepzakje is boete. Staat duidelijk zo in de regels van de gemeente. Reden 1 die zakjes zijn niet geurdicht. Reden 2 die zakjes zijn te klein (want 99% van de woefs eten brokjes als ik van 30 kg hond en 50 kg hond samen de hopen in een zakje van de gemeente doe, is die pas half vol, maar dat legt de knup  er gemakkelijker in).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door