Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Urs
Kim_S schreef: Laag / hoog genoeg? Er dwars doorheen terwijl er flink stroom op staat doet mevrouw hier toch echt niet!

Alternatief is inderdaad clickeren  :biggrin2:
Het gaat eerst een tijdje goed en dan verzint hij dat er verderop lekker muesli voor de kalfjes staat.

Ik weet wel hoe hij ontsnapt en dat het prima op te lossen is , als meneer urs nou ook eens luistert naar mij komt t vast goed. Ik vind Lucky erg grappig met zijn streken, hij mag van mij best stout zijn, maar ja het is niet altijd even gezond en veilig voor hem.
Door Kim_S
Urs schreef: Het gaat eerst een tijdje goed en dan verzint hij dat er verderop lekker muesli voor de kalfjes staat.

Ik weet wel hoe hij ontsnapt en dat het prima op te lossen is , als meneer urs nou ook eens luistert naar mij komt t vast goed. Ik vind Lucky erg grappig met zijn streken, hij mag van mij best stout zijn, maar ja het is niet altijd even gezond en veilig voor hem.

Nee inderdaad, zeker een Shetje moet niet aan de muesli voor kalfjes denk ik zo. Dan issie vast zo hoefbevangen of moddervet. Als ze het nou zelf maar eens wisten hè  ::)

Tsja, en mannen die niet luisteren, laten we het daar maar niet over hebben  :biggrin2:
Door eelke
Bietje gewerkt, en net mijn voortuin gedaan. Dat was heel hard nodig, de container zit al weer vol! Eindelijk ook aangedurfd om de hek vd buren te snoeien, is nog best aardig gelukt. Mijn eigen hegje gesnoeid en bemest, en koffieprut gestrooid. Mijn hegje is stuk gelopen door de katten van de overburen... :(

Nu mijn eten aan het maken, en dan straks weer aan het werk...
Door Kim_S
jasmijn schreef: Zit een helen grote muis aan mijn balkon deur te knagen  ??? Hij zal wel een beetje last hebben van zijn tandjes  ::) :biggrin2:
*Kraak-kraak-piep-kraaaaaak-piiiiieeeeeep-BOINK* kwartje valt  ::)

;D ;D ;D
Door koekje
Zo, helemaal alleen met baby weer eens naar de c1000 geweest. Vera was een hele lieve baby in de doek en deed braaf haar oogjes dicht en friemelde niet. Zelfs niet toen het zweet echt over mn rug liep toen bleek met afrekenen dat ik teveel had gekocht om te kunnen dragen. Nu zijn we weer thuis en pakte ik haar uit en nu is ze weer wakker. Friemelen, opdrukken, headbangen en dat wordt zo weer brullen  >:(
Sterkte Pauline en meneer Pauline. 
Theo super knap! Gefeliciteerd!
Morgen maar een afspraak maken voor een echo maandag van mijn lymfeknoop. Het is wel iets minder inmiddels, maar daar blijft het dan ook bij. Getver ik vind het maar eng. :(
Vanavond even op café bijkletsen met mijn ex medecursisten. Even eruit.
Door Naomi B
Sterkte Paulien en Eddie.

Vanmiddag een Lean workshop op het werk gehad. Was best leuk. Nu kijken hoe we er in de praktijk mee omgaan. Ik ben van de week ook al heel lean aan de was gegaan. Uit de wasdroger handdoeken direct vouwen en in de badkamerkast. ;p
Door -Saskia-
Naomi B schreef: Sterkte Paulien en Eddie.

Vanmiddag een Lean workshop op het werk gehad. Was best leuk. Nu kijken hoe we er in de praktijk mee omgaan. Ik ben van de week ook al heel lean aan de was gegaan. Uit de wasdroger handdoeken direct vouwen en in de badkamerkast. ;p
;D ;D Brown paper session included?
Door Pauline
Hoe schraal ook.... Eddie en ik troosten ons met de gedachte dat vriend H. het leven ten volste heeft geleefd. Hij heeft (gelukkig) nooit gedacht: dat komt later wel of dat doe ik nog wel een keer. Als hij en zijn vrouw iets wilden, dan deden ze dat ook. Maar het blijft zo onwezenlijk...., eigenlijk nooit ziek geweest, geen enkele klacht en zomaar ineens boem.... stolsel dat je hart afsluit en je valt om en het is over.
Door Martine-Tom
Pauline schreef: Hoe schraal ook.... Eddie en ik troosten ons met de gedachte dat vriend H. het leven ten volste heeft geleefd. Hij heeft (gelukkig) nooit gedacht: dat komt later wel of dat doe ik nog wel een keer. Als hij en zijn vrouw iets wilden, dan deden ze dat ook. Maar het blijft zo onwezenlijk...., eigenlijk nooit ziek geweest, geen enkele klacht en zomaar ineens boem.... stolsel dat je hart afsluit en je valt om en het is over.
Bizar he dat dat zomaar kan....
Vrouw van een baas van me ook, ze gingen uit eten, keek hem aan, zegt ik voel me niet...kapt met stoel en al om en overleden. 50 was ze.

Sterkte  :-*
Door koekje
Wat vreselijk voor jullie, Plien  :-*
Maar voor hem misschien de beste manier om te gaan; gewoon in 1x weg, geen lang ziekbed en aftakelen. Alleen jammer dat het zo vroeg was.
Door Pauline
koekje schreef: Wat vreselijk voor jullie, Plien  :-*
Maar voor hem misschien de beste manier om te gaan; gewoon in 1x weg, geen lang ziekbed en aftakelen. Alleen jammer dat het zo vroeg was.
Precies wat ik zei Koek!  :-* Alleen degenen die achterblijven...., wat een verdriet.

En een moeilijk detail is dat H. altijd riep: Je gaat zo maar niet dood!!! Nou dus wel. :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door