Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Bowdi
[quote="hannabelgje"]
Vind je de nieuwe sapjes wel lekker?
[/quote]

Ja, tot nu toe wel. Moet wel zeggen dat ik af en toe een beetje vals speel, want er zijn een aantal smaken die ik niet lekker vindt als deze overheersen. Bleekselderij, gember, rode bieten en venkel. Deze doe ik er dan wel in maar gewoon wat minder.
[quote="Bowdi"]
Ja, tot nu toe wel. Moet wel zeggen dat ik af en toe een beetje vals speel, want er zijn een aantal smaken die ik niet lekker vindt als deze overheersen. Bleekselderij, gember, rode bieten en venkel. Deze doe ik er dan wel in maar gewoon wat minder.
[/quote]

Dat is toch niet vals spelen? Gewoon slim sappen ;) Ik heb zelf gemerkt dat je op die manier ook dingen lekker leert te vinden... ik begon ook altijd met een beetje rode biet, maar tegenwoordig vind ik het superlekker!

Ik ga hem binnenkort toch maar downloaden dan... met een beetje geluk (vandaag gesprek bij uitzendbureau en dan als het goed is maandag bij werkgever) heb ik straks weer een baan en begin ik in juni met 4 weken fulltime opleiding, misschien slim om daarvoor nog wel even fanatiek de knop om te zetten zodat ik fris en fruitig met een juice high door die opleiding kan heen rollen, hahaha
[quote="hannabelgje"]
Nog even geduld.  Het bestand is bijna klaar. Vanavond leg ik er de laatste hand aan.
Wie wil em hebben? Stuur me dan even je emailadres in een pb met daarin een IOY van 5 euro. 8)
[/quote]

Yes please, mag ik je bestand? Je hebt mijn emailadres nog. Hoe krijg ik de 5,00 euro bij jou?
Ik twijfel een beetje inmiddels... ga er nog over nadenken, lol. Aan de ene kant zou het heel goed voor me zijn (en voor mijn kleren die krap beginnen te zitten), aan de andere kant heb ik geen zin om na een paar dagen af te haken als ik zeg dat ik mee ga doen ::)

Ben wel benieuwd naar de sapjes met ook banaan er in, of ik die vies vindt of dat de groente er in toch de banaan neutraliseren...

Bowdi, hoe vergaat het jou en je man, op welke dag zit je inmiddels??
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door