Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Buran en Co
Hier geen onweer, beetje lichte regen als ik buienalarm mag geloven. Ga zo weer in twee etappes de hondjes uitlaten. Eerst stokoude Faydor voor een rustig rondje bos met quality time qua aandacht en dan daarna Buran en de kleintjes voor een langere wandeling in een hoger tempo. Nou ja hoger....gisteren was ik zo moet dat ik niet veel harder liep dan wanneer Faydor erbij is geloof ik  :-X  Maar wel verder.

Daarna nog even werken, vanmorgen al weer andere klanten gedaan dan diegene die  op de planning stond maar ja, die werkzaamheden moeten ook dus........ Planningen zijn er om gewijzigd te worden  :biggrin2:
Door TMG1961
Zag dat er regen aankwam en wat eerder gaan wandelen en een korte ronde gedaan. Ben net binnen en had ook geen 2 minuten later moeten zijn, regent hier best stevig momenteel
TMG1961 schreef: Zag dat er regen aankwam en wat eerder gaan wandelen en een korte ronde gedaan. Ben net binnen en had ook geen 2 minuten later moeten zijn, regent hier best stevig momenteel
Top geregeld! Ik kreeg net toen ik bij de winkel was een dikke bui op m'n kop. En natuurlijk had ik m'n pet thuis laten liggen...
Door Nynke
eelke schreef: Nynke, wat heb jij nou ook al weer laten doen?
Mijn achterste onderkies is verwijderd. Daar was een jaar of 2-3 geleden al een wortelkanaalbehandeling geweest met een kroon daarna, maar nu was het weer vreselijk pijnlijk en aan het ontsteken. Kaakchirurg vond het het beste als hij er uit ging. Ik ook, dacht ik. Nu twijfel ik daaraan  :( :( 

Hier vanmorgen ook dikke plensbui en onweer, maar nu heerlijk zonnig.
Door TMG1961
Arme Noppie heeft net een steigerplank van ong 1 m op zich gekregen. Hij was buiten met Pixie aan het spelen en ik had die plank schuin tegen poort aangezet omdat de poort nog niet met scharnieren aan paal vastzit en anders omvalt. De plank gleed dus weg en Noppie kwam eronder, hij was heel rap binnen. Is stevige plank, 1 m lang en 15 bij 5 cm. Heb de plank nu onder tegen poort aangezet, is deze keer goed afgelopen en 2e keer even proberen te vermijden

Denk niet dat ie wat er aan overgehouden heeft, hij is nu met de baby kong van Pixie aan het spelen
Door Pauline
Vanochtend heerlijk gewandeld langs en bij het Almelo-Nordhornkanaal en terwijl donkere wolken zich samenpakten net voor de bui in de auto. Dat was geluk.... Maar toen ging mijn mobiel, Eddie. En die had heel slecht nieuws.... gisteren is een vriend van ons in Griekenland dood neergevallen, nog net geen 61 jaar. En dan staat je wereld even stil..... :'( :'( :'(

Vanmiddag naar het ziekenhuis bij moeders op bezoek, die had weer een verstopping en een open been met bijbehorende zenuwpijn. Hopen dat alles weer een beetje op te lossen is, maar het blijft bizar dat je moeder van 82 die al zoveel heeft gehad er steeds weer doorkomt, terwijl een vriend die veel jonger is en eigenlijk nog nooit wat heeft gehad het leven heeft verlaten.

Wij putten troost uit het gegeven dat H. een levensgenieter pur sang was, alles deed wat ie wilde en zich nooit wat van een ander aantrok. Overleden tijdens zijn meest geliefde bezigheid.... vakantie vieren. :'(
Door Pluto
:bigarmhug:
Voor Plien en Eddie!

OT: een dagje in het zuiden doorgebracht, de eerste arts liep 'slechts' 25 minuten uit, de 2e bijna een uur, dus ook een uur later op bliksembezoek bij Nadia en d'r gezinnetje.
Ff ruiltje gedaan met zalm en konijn, iedereen weer happy! Lekker bakkie van Yordi gehad en even gauw op de foto met kleine Dwayne, waarbij meteen opviel dat hij niet meer op mijn onderarm past, dat ging wel de eerste keer, dus mijn conclusie, ik ben gekrompen of Dwayne gegroeid. (dat eerste lijkt me overigens knap onmogelijk)

Nu weer verder denken en praten over de mogelijkheden en noodzakelijkheid van een nieuwe en ingrijpende operatie om Joke d'r leven weer wat kwaliteit te geven. (althans proberen te geven)
Keus is er eigenlijk niet, maar gelukkig heeft de chirurg alle begrip en wil hij ook een rustig traject met kleine stappen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door