Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef: Ach wat vreselijkTja... Heel eerlijk?![]()
Hier gisteren ook weer zoiets in het nieuws
Katje liep in de tuin bij een ""hondenbezitter "" die liet haar honden los in de tuin
Katje te grazen genomen , en het dode katje in de kliko gesmeten
Er zijn veel meer van dergelijke incidenten gebeurt
Fijn zo,n buurtbewoner![]()
dinky89 schreef: Wanneer je het artikel leest over de kat in de tuin die smulpaap plaatste dan kan ik maar tot 1 conclusie komen: het zijn aso's.Ja, dat is heel aso.
Wanneer de hond in de tuin loopt dan is het risico voor de kat wanneer die de tuin betreed in mijn ogen. Deze vrouw stuurde echter bewust de honden er op af...
Ook kreeg het baasje niet zomaar het stoffelijk overschot van de kat en mocht ook niet op terrein komen. Politie is erbij gehaald om het stoffelijk overschot uit de kliko te vissen...
Doordat getuige geen verklaring af durft te leggen kan de politie niets doen. Schijnt ook mensen en kinderen te bedreigen met de honden op ze af sturen..
Dat is in mijn ogen toch heel wat anders dan kat die toevallig in tuin met hond terecht komt....
Gif voor muizen is inderdaad risico voor katten helaas en zeer triest wanneer de kat daardoor overlijd :-(
Jantina schreef:
Tsja en sorry, misschien dan heel aso maar ook hier mogen de honden van mij een kat uit de tuin jagen. Als ik iets smerig vind is het wel een kat van een ander die in mijn tuin schijt. Ik vind het aso om een kat niet bij je te houden. Net als wat Hope zegt. Je betaalt verdorie niet eens belasting voor een kat die buiten loopt!
Jantina schreef:Tsja en sorry, misschien dan heel aso maar ook hier mogen de honden van mij een kat uit de tuin jagen. Als ik iets smerig vind is het wel een kat van een ander die in mijn tuin schijt. Ik vind het aso om een kat niet bij je te houden. Net als wat Hope zegt. Je betaalt verdorie niet eens belasting voor een kat die buiten loopt!Tja, het buiten laten lopen van katten wordt nog altijd gezien als de standaard en als je de tuin afschermt om de kat in de tuin te houden ben je vreemd....