Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ronald schreef: Heb ik ook wel eens gehad hoor... Duurde enige tijd voordat ik het bordje zag: "Knop achter u indrukken"...
Ik sprak de legendarische woorden 'dat ging niet zo goed'.  8)

Toen heb ik eerst heeeeeeeeeeeeeel goed de instructies van de koffie automaat gelezen voor het daar ook fout zou gaan. Gelukkig toch nog enigszins lol gehad daar dus, want zo'n bestralingscentrum is eigenlijk helemaal niet tof om er te zitten.
Door Nynke
We moesten voor halfjaarlijkse controle naar de tandarts en de tandarts vond dat de kaakchirurg er een slachtpartij van gemaakt had en dus niet vreemd dat ik zoveel pijn had  :( :( :(
Door Mieke L.
Nynke schreef: We moesten voor halfjaarlijkse controle naar de tandarts en de tandarts vond dat de kaakchirurg er een slachtpartij van gemaakt had en dus niet vreemd dat ik zoveel pijn had  :( :( :(
lekker dan! gaat het nu wel weer wat beter?
Nynke schreef: We moesten voor halfjaarlijkse controle naar de tandarts en de tandarts vond dat de kaakchirurg er een slachtpartij van gemaakt had en dus niet vreemd dat ik zoveel pijn had  :( :( :(
Lekker dan inderdaad. En wat nu?
Door -Saskia-
Ronald schreef: Ga je nu ook zo'n riem kopen? "One blow only"?
Ow, cool!
Ik vond het eigenlijk zielig. En jakkie. Maar dikke bromvliegen en ik zijn geen vrienden. It was him or me. I won.  8)
Door Ronald
-Saskia- schreef: Ow, cool!
Ik vond het eigenlijk zielig. En jakkie. Maar dikke bromvliegen en ik zijn geen vrienden. It was him or me. I won.  8)
Mooi kreet voor op een T-shirt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door