Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Gisteravond naar de lezing over osteopathie van Jannemarie (achternaam vergeten) geweest. Was erg leuk en leerzaam. Bij thuiskomst zat mijn hoofd zo vol dat ik pas heel laat sliep en vanmorgen was ik bijtijds al weer wakker. Lekker met Oscar gelopen, in de tuin gewerkt en door alle gebeurtenissen van de laatste dagen met Oscar broeide er iets in mijn hoofd en ik heb er zo hoppa een nieuw trainingsplan uitgegooid.
Nu ga ik mijn buikje vullen en een dutje doen. Dan kan ik daarna aan de boodschappen.
Door Nynke
Ik heb vandaag meer last van mijn wang dan gisteren, hopen maar dat het genezingspijn is, ik wil morgen weer  :drive1: :drive1:  Da's op zich een vreselijk leuk gevoel, om met plezier naar je werk te gaan  :biggrin2: :P
Vanmiddag moeten we, toevallig, naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle, ben benieuwd wat hij zegt  :)

Ik heb vanmorgen wat groenteplantjes in grote potten buiten gezet  :) nu weer even rustig doen.
Door TMG1961
wat een pokkeweer, regent hier alweer een tijdje behoorlijk hard. Alsof we de afgelopen week nog niet genoeg regen gehad hebben, m'n planten zijn momenteel aan het verzuipen  :(
Door TMG1961
dinky89 schreef: Hier de komende 2 uur geen neerslag verwacht in Groningen, verder kan ik niet kijken via buienalarmapp ;-)
Bij mijn broer in Winsum (Groningen) is het ook stukken droger dan hier. Hij heeft daar een Spar supermarkt
Door Kaela
Dat is een leuk cadeautje Riek  :)

Ik ben, na een heerlijk dutje op de bank, naar het losloopveld gewandeld. Oscar heeft heerlijk de poten gestrekt, want er kwam een sjiwafwaf langs en die ging in het andere veld (nadat de eigenaren keurig gevraagd hadden of ze samen konden! wat ik vanwege het grote verschil niet durfde). Aangezien ik bij de ingang bleef staan, is Oscar meerder keren bij mij en bij de sjiwafwaf komen buurten en zo heeft hij zijn pootjes meer dan voldoende gestrekt  :biggrin2:

Wel heel leuk hoor, op de heenweg kwam een soort bolderkar van de kinderopvang langs en een meisje riep in volledige adoratie: Ooooh juf kijk eens wat een mooie hond!  :smitten:.
Door eelke
#eelkemomentje. In het ziekenhuis voor de enige niet-automatische deuren staan zwaaien en springen om ze open te laten gaan. Uiteraard waren ze van glas en zaten er aan de andere kant mensen vermakelijk te kijken wanneer ik de knop zou vinden.
Door Ronald
eelke schreef: #eelkemomentje. In het ziekenhuis voor de enige niet-automatische deuren staan zwaaien en springen om ze open te laten gaan. Uiteraard waren ze van glas en zaten er aan de andere kant mensen vermakelijk te kijken wanneer ik de knop zou vinden.
Heb ik ook wel eens gehad hoor... Duurde enige tijd voordat ik het bordje zag: "Knop achter u indrukken"...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door