Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Op welk teken moeten we wachten?

Ja ik weet het ook niet meer precies  ;D
Ander topic...  :naughty: Iets met navels...
Maxi's 3-tal schreef: nou zeg, ik wil een vraagteken *uitroeptekenuitroeptekenpunt*

Ja, ga even half Nederland door.  ;D
Maar dat is wel een heel eind voor je omrijden Ronald, vind ik nou niet nodig. :-\
Hmm... ff tellen... monumentje... 31 kilometertjes om... Dat doet Michiel bij een bakkie koffie!
Pauline schreef: Zou leuk zijn als het toch lukt nynke. We wachten het af.....
Yes  :) :) :)  Als ik kom, wil ik graag met de ouden van dagen en puppies mee  :P :P :P  Ik herinner me wat een t*fusend de hele wandeling is en de wolfjes en ik zijn/hebben alledrie oud en traag + overgewicht  8)
Pauline schreef: dat zou onwijs gaaf zijn karin alleen wel jammer dat oscar niet mee kan.
Dat is zo, maar de vorige keer heeft hij er best lang last van gehad, dus de vraag is in hoeverre ik hem er een plezier mee doe. Misschien is het dan een leuker idee als ik een keer alleen met Oscar kom? Met Joep en Joris ging het super goed en dan is het een leuke ervaring voor hem!

Nu hoop ik wel extra op mooi weer!
Kaela schreef: Dat is zo, maar de vorige keer heeft hij er best lang last van gehad, dus de vraag is in hoeverre ik hem er een plezier mee doe. Misschien is het dan een leuker idee als ik een keer alleen met Oscar kom? Met Joep en Joris ging het super goed en dan is het een leuke ervaring voor hem!

Nu hoop ik wel extra op mooi weer!
Dat zouden wij heel erg leuk vinden!!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door