Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Nou he! Die jongen er achter was mega geschrokken en H bleef super cool!
ja was tijdens Utopia filmpje en inderdaad best wel paniek zo te zien, Humberto was idd cool!
Laatst gewijzigd door Mieke L. op ma 12 mei 2014, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
Druk dagje gehad. Bij tijds opgestaan. Mezelf en iedereen hier in huis verzorgd.
Met aysa en Vaya naar fotoshoot geweest. (Dwayne was uiteraard mee). Thuis gekomen, Dwayne gevoed. Die heeft daarna lekker middag dutje in bedje gedaan. Tussentijd heb ik de benedenverdieping gezogen. Slagveld in de keuken opgeruimd en de konijnenbouten van blij konijn welke wij vanavond gegeten hebben aangebraden. En saus gemaakt waar ze heerlijk de hele dag in geprutteld hebben.
Toen is de meneer van de kozijnen gekomen en alles opgemeten voor offerte te maken.
Hapje gegeten. Lekker geknuffeld met Dwayne. Was je gedraaid. Vl thuis gekomen. Die moest direct weer weg om de overschrijving van de motor welke we verkocht hebben te regelen.  Hij had Dwayne meegenomen zodat ik buiten rondje kon hardlopen. Wat ik ook heb gedaan. Samen met Kain. Hadden het helaas niet droog gehouden.
Eten verder afgemaakt en film gekeken op de bank met Dwayne op mijn buik/borst en Vaya op mijn benen. Heerlijk.
Zojuist Dwayne in bedje gelegd, de wasmand was uit geruimd en nu duik ik ook mijn mandje in. Ko.
Door eelke
Riek schreef: Wij lagen ook te kijken, was een apart momentje wel.
Mafkees trouwens om zo'n streek uit te halen.

Zijn jullie ook fan van Humberto?
Ik vind het een heerlijk programma om naar te kijken.
En niet alleen vanwege de onderwerpen  ::)
;D gaat ze weer hoor!
Ja ik kijk er ook graag naar :) jammer dat er straks een zomerstop komt... ben ik weer uit m'n ritme.
Wanneer zijn P&W er nou voor het laatst?

Zo naar de werkbespreking, daarna nog een afspraak. Mijn andere afspraak kon overgenomen worden door een lieve collega, zodat ik vanmiddag met mijn vriendin mee kan naar het ziekenhuis voor haar bestraling. Takke ziekte is het toch ook, heftig hoor.

Vanavond zou mijn eerste paardrijles weer de planning staan, maar gezien het weer...  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door