Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Dat gaat de goede kant op! Fijn!

Nu ik de foto's bekijk herinner ik me dat Boris ook eens zoiets heeft gehad. Onder zijn oog, naast zijn lip.
Ben even de foto's gaan bekijken en dat lijkt er wel heel sterk op.
Wij hebben geen idee hoe dat toen gekomen is.
Het is in ieder geval mooi genezen en nooit meer terug gekomen.
Je ziet er nu echt niets meer van.
miik schreef: Fijn dat het de goede kant op gaat.
Bijzonder om te horen dat teatree zo'n goed effect had..... Rita (Nikedog) adviseert teatree al jaren voor van alles en nog wat, en heb het zelf nog nooit hoeven gebruiken... maar ik weet dat zij er ook echt bij zweert !
Ja, dat klopt. Ik was laatst bij Rita, toen vertelde ik het aan haar en toen zei ze gelijk "ja, dat zeg ik toch, tea trea! :biggrin2:". Ik had er zelf niet aan gedacht. Ik was meer fan van groene leem en honing/honingzalf. Maar daar is dus nu tea tree bij gekomen. Want zowel groene leem pasta (van de Groene Os) als honingzalf deden het bij deze histoocytoom niet goed. En niks smeren was geen optie, dan groeide en groeide de korst, die werd hard en brak af.
Goed zo!

Even een aanvulling op het gebruik van Tea tree voordat iedereen dat gaat halen en op wonden gaat smeren/druppelen  ;)
Je mag nooit 100% tea tree zo puur gebruiken. Je moet het verdunnen 1:10. De meeste tea tree wat verkocht wordt is al een verdunning van 1:10 maar controleer het voor de zekerheid voordat je het gaat gebruiken.
Fido schreef: Goed zo!

Even een aanvulling op het gebruik van Tea tree voordat iedereen dat gaat halen en op wonden gaat smeren/druppelen  ;)
Je mag nooit 100% tea tree zo puur gebruiken. Je moet het verdunnen 1:10. De meeste tea tree wat verkocht wordt is al een verdunning van 1:10 maar controleer het voor de zekerheid voordat je het gaat gebruiken.
Lizzy op pagina 5 schreef:We zijn op aanraden van onze dierenarts ook tea tree zalf op de wond gaan smeren.
[quote="Lizzy"]
Volgens ons krimpt het. Want het is nog steeds een kaal rond plekje. En midden op het plekje groeien geen haartjes. Maar het plekje wordt wel kleiner dus ja, onze conclusie is eigenlijk dat het krimpt :)
[/quote]

hehe, eindelijk zo goed als genezen. Fijn dat je ons op de hoogte houd.
Om te zien of 't idd krimpt......heeft Leo geen schuifmaat? of hoe noemen jullie zo'n schuifding met een beetje het uitzicht van een tang om kleinere diameters van schroeven en buizen te meten?
[quote="Fido"]
Goed zo!

[/quote]

Goed dat je het schrijft, ik wilde het namelijk net aan Lizzy vragen! :biggrin2: Maar er blijkt dus ook zalf te bestaan. Ga ik zeker naar op zoek, want hij klinkt heerlijk!

@Lizzy: fijn dat het er weer zo mooi uitziet! Laika had laatst een plekje op d'r neus waarvan ik me bij nader inzien afvraag of het niet ook zoiets was. Maar dat is met een lik groene leem wel weer verdwenen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door