Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Grijns.En wederom zonder enige bemoeienis mijnerzijds!In Zeeland kom ik vaker, in Goes. Om de hoek dus. In principe zou ik op 8 juni het bed uit Brunssum kunnen ophalen, de week daarna rij ik op enig moment wel richting Zeeuwse kust. Dan kan ik het wel naar je vader toe brengen. Is dat wat?
Anne in Duitsland schreef: Grijns.Klinkt hartstikke goed! Ik pb je evenIn Zeeland kom ik vaker, in Goes. Om de hoek dus. In principe zou ik op 8 juni het bed uit Brunssum kunnen ophalen, de week daarna rij ik op enig moment wel richting Zeeuwse kust. Dan kan ik het wel naar je vader toe brengen. Is dat wat?
Kim_S schreef: 8)We wonen wel van de hoofdroutes af, maar als je in de buurt komt mag dat wel hoor![]()
Esther, mogen we eventueel toch een "bakkie" komen doen van de zomer?![]()
Esther Q schreef: Theo, heel erg bedankt voor het bed, ik ben er blij meeGraag gedaan..is ie nu al in Finland? Dan heeft ie dat rap gedaan.
En Annemarie, dank je voor het halen en brengen, je bent een schat![]()
TMG1961 schreef: Graag gedaan..is ie nu al in Finland? Dan heeft ie dat rap gedaan.Nee, hij is bij mijn vader in Zeeland, komt half juli naar Zweden
Esther Q schreef: Nee, hij is bij mijn vader in Zeeland, komt half juli naar Zwedenoh ok, dacht al die heeft flink doorgereden![]()