Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Leuk al zoveel gegadigden!!! Ga straks bijwerken wie en wat!

Nicolioo mijn beide volle reuen zijn heel kort voor de kont met irritante andere reuen en ingrijpen is bij beiden geen enkel probleem. Ik zeg het je maar eerlijk. Als ze met rust gelaten worden is het geen punt, vorige keer was Epke ook bij tijd en wijle een beetje lastig. Echter Juul hield hem direct bij zich als ze het door had.

Edit: ik lees wel dat je ex-reu schrijft, gecastreerd inmiddels?
zhiva schreef: Kim, kan jij ook een stukje treinen dat ik je ergens oppik? (emmen of zo?)
Zit al te kijken wat het meest handige is. maar Sneek - Hellendoorn komt gewoon niet langs jou huis....  :-\
Punt is dat als meneer werken is, ik dan geen auto en wel twee kindjes heb. Zonder auto kom ik net de straat uit hier, openbaar vervoer kennen ze hier niet zo  :-\
Als hij wel thuis is kan hij me wel ergens afzetten, en meteen ook op de kindjes passen  :P

Even afwachten.

Hoe laat is de wandeling gepland eigenlijk?
Kim_S schreef: Punt is dat als meneer werken is, ik dan geen auto en wel twee kindjes heb. Zonder auto kom ik net de straat uit hier, openbaar vervoer kennen ze hier niet zo  :-\
Als hij wel thuis is kan hij me wel ergens afzetten, en meteen ook op de kindjes passen  :P

Even afwachten.

Hoe laat is de wandeling gepland eigenlijk?
Nog helemaal niet aan gedacht..... Maakt mij niets uit, toch nog een klein beetje democratie.... Roepen jullie maar! :P :biggrin2:
om maar gelijk met de deur in huis te vallen.... niet te vroeg!
De hele week sta ik al om 06.00 op. in het weekend wil ik graag een beetje normaal kunnen slapen  ;)
Ik ben voor 13.00 of zo  :biggrin2:

@ Kim. kindjes vind ik lief en passen ook in de auto ;) Maar dat zal vast niet je bedoeling zijn.
Wilde je ook een hond meenemen?
zhiva schreef: om maar gelijk met de deur in huis te vallen.... niet te vroeg!
De hele week sta ik al om 06.00 op. in het weekend wil ik graag een beetje normaal kunnen slapen  ;)
Ik ben voor 13.00 of zo  :biggrin2:

@ Kim. kindjes vind ik lief en passen ook in de auto ;) Maar dat zal vast niet je bedoeling zijn.
Wilde je ook een hond meenemen?
Mijn kindjes zijn heel lief  :) Maar meenemen lijkt me niet verstandig want het zijn ook best boefjes  :biggrin2:
Ook geen hond, die van mij houden wel van mensen maar niet van andere honden  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door