Mieke L. schreef:En als schoonzoon dan?
ok, Zwitzerland is voor jou, ik neem dan toch liever Noorwegen!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef:En als schoonzoon dan?
ok, Zwitzerland is voor jou, ik neem dan toch liever Noorwegen!
Mieke L. schreef: echt met open armen!Oh. Dat klinkt toch iets té...
eelke schreef: Oh. Dat klinkt toch iets té...ach je kan ze beter de hemel in prijzen
Mieke L. schreef: ach je kan ze beter de hemel in prijzenJaja, als je dr dan maar wel vanaf blijft hé!![]()
eelke schreef: Jaja, als je dr dan maar wel vanaf blijft hé!daar hoef je echt niet bang voor te zijn
Kim_S schreef: O wacht ik val in voor Riek hè? Dan kan een vunzige opmerking best natuurlijk![]()
Anne in Duitsland schreef: Sodefokkingju! 75 pagina's!Ik ben op pagina 44 met bijlezen.
Mijn Zweedse buren en ik hebben, op elkaars nagels bijtend maar verder in goede harmonie, de puntentelling gevolgd. EN WIJ HEBBEN ER MEER!!! NANANANAAAAANAH!
't Was een zeer harmonieuze avond. En wat geweldig om als land niet ergens onderaan bij de laatste vier te staan, maar echt te strijden om de eerste plek! SUPER gedaan van Ilse en Waylon!
Riek schreef: Ik ben op pagina 44 met bijlezen.Oh dan kun je nog even vooruit. Veel leesplezier nog.
Kim_S schreef: O wacht ik val in voor Riek hè? Dan kan een vunzige opmerking best natuurlijk![]()
pienke schreef: Ik heb geen seconde gezien van het Songfestival (ik heb Vera en Wallander gekeken 8)) maar jullie commentaar (achteraf lezen) is weer genietenleuk toch? volgend jaar weer!!![]()
![]()
![]()