Mandarijn schreef: Mag ik zeggen dat Noorwegen weinig punten heeft gehaald. (Had ze toch hoger ingeschat). Ja dat mag ik zeggenMart!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: Mag ik zeggen dat Noorwegen weinig punten heeft gehaald. (Had ze toch hoger ingeschat). Ja dat mag ik zeggenMart!
eelke schreef: Deze?Yes.
Dat vind ik een kruising tussen Frans Duits en Roger van Intwine (en Idols)
eelke schreef: Deze?lekker dan
Dat vind ik een kruising tussen Frans Duits en Roger van Intwine (en Idols)
Mieke L. schreef: lekker danIk vond um wel leuk, voordat hij aan Frans Duits gelinkt werd
![]()
Ruisje schreef: Zweedse detectiveMaar wat heeft dat dan met vanavond te maken? *zoektlink*![]()
eelke schreef:die moet ik even opzoeken.
Nee doe mij dan Zwitserland maar! Zonder oorbel.
eelke schreef: Maar wat heeft dat dan met vanavond te maken? *zoektlink*Niks! Maar dat heb ik opgenomen vanavond en wil ik ook nog zien
Mandarijn schreef: Volgend jaar chanteren we alle landen dat ze ons minstens 10 punten moeten geven. Anders sturen we Dries in zijn zwembroek naar ze toe![]()
![]()
Ruisje schreef: Niks! Maar dat heb ik opgenomen vanavond en wil ik ook nog zienAaah! Nu snap ik het![]()
Mandarijn schreef: Volgend jaar chanteren we alle landen dat ze ons minstens 10 punten moeten geven. Anders sturen we Dries in zijn zwembroek naar ze toedat zou wel een steetment zijn![]()
![]()
Ruisje schreef: We zijn besodemieterd, het was Wendy!Dus een een tweetje voor Nederland.
![]()