Martine-Tom schreef: Oh ik dacht gewoon dat je wat literaire vrijheid gebruikte om je vreugde weer te geven.Ik heb een betere deal: Martine gaan samen met Tom drie weken op de kleintjes passen in het idyllisch' Duitsche dorp waar Kim woont.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Oh ik dacht gewoon dat je wat literaire vrijheid gebruikte om je vreugde weer te geven.Ik heb een betere deal: Martine gaan samen met Tom drie weken op de kleintjes passen in het idyllisch' Duitsche dorp waar Kim woont.![]()
Martine-Tom schreef: Volgens mij was er ook nog iets met speculaasjes?Vertel? Mijn enige voedselassociatie met Kim is stamppot.
Anne in Duitsland schreef: Ik heb een betere deal: Martine gaan samen met Tom drie weken op de kleintjes passen in het idyllisch' Duitsche dorp waar Kim woont.Uhm....waar is Ozzy in de tussentijd??Voordelen: Kim en meneer Kim kunnen samen naar Zweden met 500 kilo barf aan boord, Martine heeft een goedkoop vakantieonderkomen (freudiaanse typefout verbeterd: vakakntie
) en Anne blijft gevrijwaard van jong spul op twee benen!
![]()
Anne in Duitsland schreef: Vertel? Mijn enige voedselassociatie met Kim is stamppot.En macaroni! Je schijnt die kids ook met speculaas om te kunnen kopen, soort budgetvariant van de shutup-dvd zeg maar![]()
Martine-Tom schreef: Uhm....waar is Ozzy in de tussentijd??Die speelt braaf met Tom.![]()
Anne in Duitsland schreef: Die speelt braaf met Tom.Ja dat is dan de lunch voor 1 dag...en de overige 20 dagen dan??![]()
Martine-Tom schreef: En macaroni! Je schijnt die kids ook met speculaas om te kunnen kopen, soort budgetvariant van de shutup-dvd zeg maarJuist! En dan dat allemaal thuislaten zodat er 500 kilo barf voor Anne mee kan.![]()
Nouja, vooral heel veel van alles zeg maar
*milyck* schreef: 8)
Anne in Duitsland schreef: Vertel? Mijn enige voedselassociatie met Kim is stamppot.Moet je Michiel vragen![]()
Martine-Tom schreef: Uhm....waar is Ozzy in de tussentijd??![]()
Anne in Duitsland schreef: Die speelt braaf met Tom.Onder het genot van een "kluifje"![]()
Anne in Duitsland schreef: Juist! En dan dat allemaal thuislaten zodat er 500 kilo barf voor Anne mee kan.Misschien kun je de camper uitlenen![]()
Martine-Tom schreef: Ja dat is dan de lunch voor 1 dag...en de overige 20 dagen dan??Ik heb begrepen dat ie ook mensen lust.
Anne in Duitsland schreef: Ik heb begrepen dat ie ook mensen lust.Onze kiddies eet ze niet. Die vindt ze lief.
De kiddies van Kim zijn dus samen 20 kilo, dan moet voldoende zijn voor een week of twee. Voor de rest van de tijd heb jij vast nog wel een paar ongebruikte lichaamsdelen in de aanbieding.Hersenen schijnen heel gezond te zijn voor honden.
![]()
Kim_S schreef: Onze kiddies eet ze niet. Die vindt ze lief.Misschien kan Martine dan de katten ook meenemen.
Ze is meer van de grotere prooien
Ooooooon topic:
Gaat vast goedkomen Theo, dat ligbed krijgt hoe dan ook een enkeltje Zweden!![]()
Anne in Duitsland schreef: Misschien kan Martine dan de katten ook meenemen.Uhm, ik moet het nog overleggen
Ooooooon topic: geweldig dat het lukt met het ligbed!
Anne in Duitsland schreef: Misschien kan Martine dan de katten ook meenemen.En dan heb ik me er niet eens mee hoeven bemoeien!
Ooooooon topic: geweldig dat het lukt met het ligbed!