Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Met Oscar voor het eerst in een half jaar meer dan 2 kilometer gefietst. De eerste 3 vond ie leuk en ging hij als een trein, de laatste halve niet meer  :P Zijn conditie is er natuurlijk niet beter op geworden sinds we de langere afstanden niet meer kunnen doen.

Daarna rondje stad en boodschappen. Schoenen voor meneer K en hardloopschoenen voor mij gekocht. Toch wel schandalig hoor, hoe duur alles tegenwoordig is! 17,50 voor 2 paar schoenen. Is toch niet normaal meer  ;D

Nu ga ik crashen op de bank. Ben moe en heb zin in een lekker luie middag!
Door pallas
In de categorie "klein huishoudelijk leed" De wasmachine wou niet meer pompen en maakte een heel raar geluid :-X :-X :-X Met een volle lading was in een 7 kilo machine ben je dan, zeg maar, nie zo blij...
Aangezien hij nog wel wou draaien , water innam en warm werd heb ik ;m toch maar laten draaien zodat de was in elk geval gewassen werd.
En wonder boven wonder.....hij deed t weer :D

Na de was gelijk maar al het water uitlaten lopen en het filter schoongemaakt. Nu draait ie op 95 graden zonder poeder en helemaal leeg. Hoop dat ie het nog een poosje blijft doen....duim duim....
Door *Dorothea*
Dit is wel ideaal weer hoor als je teef loops is, heerlijk kunnen wandelen in de regen. Hopelijk blijft het de komende 3 weken plensen.  :biggrin2: Net eindelijk eens fatsoenlijk Patsy haar nagels kunnen knippen door haar om te kopen met gedroogde parelhoenvoetjes.
Door -Saskia-
Na een bizar lange en intensieve week (Apeldoorn, Den Bosch, Enschede, Den Bosch, Friesland), zojuist uit het Fryske lân weer thuis aangekomen. Wodje opgehaald bij meneer M&B en nu wil ik gewoon ff he-le-maal niks.
Door *Dorothea*
-Saskia- schreef: Na een bizar lange en intensieve week (Apeldoorn, Den Bosch, Enschede, Den Bosch, Friesland), zojuist uit het Fryske lân weer thuis aangekomen. Wodje opgehaald bij meneer M&B en nu wil ik gewoon ff he-le-maal niks.
ik doe met je mee met ff he-le-maal niks.
Door Pluto
-Saskia- schreef: Na een bizar lange en intensieve week (Apeldoorn, Den Bosch, Enschede, Den Bosch, Friesland), zojuist uit het Fryske lân weer thuis aangekomen. Wodje opgehaald bij meneer M&B en nu wil ik gewoon ff he-le-maal niks.
*Dorothea* schreef: ik doe met je mee met ff he-le-maal niks.
Heb ik afgelopen week tijdens mijn mini-vakantie geprobeerd, niet gelukt....
:P
Door -Saskia-
Pluto schreef: Heb ik afgelopen week tijdens mijn mini-vakantie geprobeerd, niet gelukt....
:P
::) Ik zei ook WIL.

Intussen zitten de was erin, is de zooi uit Friesland opgeruimd, heb ik Wodje's bed verschoond en m'n mail gedaan.  *zucht*
Door *Dorothea*
-Saskia- schreef: ::) Ik zei ook WIL.

Intussen zitten de was erin, is de zooi uit Friesland opgeruimd, heb ik Wodje's bed verschoond en m'n mail gedaan.  *zucht*
hier lukt het anders heel aardig *pakt3ekopkoffie*
Door eelke
*Dorothea* schreef: en hebben jullie al een echtelijke ruzie?
Nee want we zijn niet getrouwd  :biggrin2:

Ik zet m in elkaar. Meneer heeft koffie gezet en ingeschonken voor mij, en het benodigde gereedschap gepakt. En kijkt nu naar een actie film met een t-rex ofzo. We hebben inmiddels een duidelijke ikea-rolverdeling ;)
Door Pluto
-Saskia- schreef: ::) Ik zei ook WIL.

Toch eens een keertje afspreken met Emile, als je het echt wil dan kun je het! Tjakka!

:biggrin2:

(Sollie, ga weer aan het werk ipv jullie van welverdiende chill afhouden!  ::)  )
Door TMG1961
Noppie wil perse naar buiten en zit dan in de regen en beklaagt zich dat ie nat wordt. Gaat dan onder de tuinbank zitten maar veel droger is het daar ook niet, na paar keer vriendelijk vragen vond hij het naar binnen gaat toch een iets beter idee dan buiten blijven. Pixie keek alleen maar verbaasd toe en dacht het hare van zijn actie  :biggrin2:
Door Cathelijn
Net een nieuwe bril uitgezocht, mocht wel weer eens na vier jaar. Kreeg er een gratis zonnebril op sterkte bij.
Boodschappen gedaan en even in het boekje gelezen over Dresden, onze eerste stop in de vakantie.
Nu met Ilan de regen in en daarna naar mam en pap om vast moederdag te vieren. We gaan met z'n allen pannenkoeken eten :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door