Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Angelique schreef: Speurtocht naar kipje maar afgesloten met de wetenschap dat een ander beest weer voldoende voer heeeft voor haar kinders  :(
Jakkes, wat jammer voor je kipje. Helaas gaat het wel zo.  :(

We hadden hier laatst weer de sperwer op bezoek, altijd goed voor een hapje mus.  :-X
Door -Annemarie-
Jemig zeg, het lijkt hier wel herfst! Alle nieuwe zaailingen krijgen genoeg water, hoop dat ze het overleven.  :-\

Gisteren geshopt bij de blauw/gele winkel uit Scandinavië. Natuurlijk weer niet goed opgelet en twee verkeerde dozen meegenomen.  :doh:
Dat wordt nog een tripje om te ruilen want anders kan e.e.a. niet in elkaar gezet worden.  ::)
Door Angelique
-Annemarie- schreef: Jemig zeg, het lijkt hier wel herfst! Alle nieuwe zaailingen krijgen genoeg water, hoop dat ze het overleven.  :-\

Gisteren geshopt bij de blauw/gele winkel uit Scandinavië. Natuurlijk weer niet goed opgelet en twee verkeerde dozen meegenomen.  :doh:
Dat wordt nog een tripje om te ruilen want anders kan e.e.a. niet in elkaar gezet worden.  ::)
Ja, genoeg water al gehad vandaag  :-X
Door zhiva
Mini's 3-tal schreef: Hoeft niet, we verhuren geen kamer aan Zhiva en meneer Zhiva. :biggrin2:
aankomende maand moeten we elk weekend op en neer, dus da's echt even genoeg D'ter  :P
Wederlief krijgt zo bijna niet eens de kans om heimwee te krijgen, goed geregeld toch?
Nee Michiel, ik hoef geen kamer, kom wel langs voor koffie  ;)
zhiva schreef: aankomende maand moeten we elk weekend op en neer, dus da's echt even genoeg D'ter  :P
Wederlief krijgt zo bijna niet eens de kans om heimwee te krijgen, goed geregeld toch?
Das altijd goed, kan hij tenminste even naar de watertoren kijken ::)
zhiva schreef: aankomende maand moeten we elk weekend op en neer, dus da's echt even genoeg D'ter  :P
En toch snap ik je vriendlief niet hoor, wat moet hij nou in een stad. ::) :biggrin2:

Koffie is altijd goed. :)
En weer thuis. Ga ik zo naar de huisarts is de pijn inmiddels weer afgezakt. Wel een mega opgezette lymfeknoop inmiddels. Toch sowieso maar even rondje huisarts doen dadelijk.
Weer een leuke dag gehad op werk maar weekend is toch ook wel fijn nu.
Door koekje
Foto?

Ik heb de vaatwasser ingeladen en aangezet, wasmachien gevuld en aangezet, was van het wasmachien in de droger gedaan en die aangezet. Zo nog was uit de droger halen en vouwen en vaatwasser uitladen.
Het liefst zou ik ook nog willen koken en dan vanavond nog een stukje strijk doen, maar ik denk dat dit het wel is voor vandaag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door