Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dit alles gaan wij mijn man en ik mijn ouders (ik hoop een leuke) herinnering geven. dat geven we aankomende zondag al. Althans we zeggen niks alleen dat het een leuke herinnering moet gaan worden en dat we ze maandagavond gaan halen om 8 uur savonds. We gaan een fotoshoot doen. met de family. dus hun en wij en mijn zus en zwager. hoop dat ze het leuk gaan vinden.
lightning schreef: Dank je wel. Mijn zus en ik hebben wel het zelfde gevoel en idee en we weten allebei wel dat hij geen 10 tot 15 jaar mee gaat. Maar zo lang hij er is wil ik van mijn lieve pap genieten.
Kijk , dat is een goede instelling, knap dat je die nu hebt. het is nodig om  te kunnen blijven drijven op de rievier van  onzekerheden die op jullie af gaan komen.

En fijn dat je eigen bloeduitslag  zo goed was,  geniet ook dáár van  :-*
lightning schreef: UItslag is binnen. Het is slechter dan gedacht. Na hun vakantie gaat hij 6 chemo kuren krijgen. Daarna zien we wel verder. Toen ze me dit vanochtend vertelden begon ik te huilen. Puur tot het besef dat hij echt niet nog 15 jaar mee gaat. Hoe lang is altijd afwachten.... Hopen doen we wel. Nu maar duimen dat het niet zo snel achteruit gaat.
heftig hoor. Heel veel sterkte.  :-*
Hoop dat ze de fotoshoot leuk gaan vinden
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door