Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
eelke schreef: Kom er net achter dat de zangeres van het liedje lalalalala lalalalala lalalalalaaaaaaalaaalaaaalala doebiedoebiedooohooe  aaaaahhaaaaaahhhaaaaaahhhhhoeeeehwww een donker persoon is. Nooit geweten!
Wist je dat niet! Ze leeft trouwens niet meer, is volgens mij vrij jong overleden. Ik heb het altijd een mooi nummer gevonden. En als ik flink mijn best doe haal ik die hoge toon ook nog  8)
Door eelke
Mieke L. schreef: Wist je dat niet! Ze leeft trouwens niet meer, is volgens mij vrij jong overleden. Ik heb het altijd een mooi nummer gevonden. En als ik flink mijn best doe haal ik die hoge toon ook nog  8)
Ik dacht er altijd een lief blond meisje bij :) waarschijnlijk omdat ze over Joep zingt, dat zal het blonde dan wel zijn...
Ik zing m ook graag  8) anderen vinden van niet.
Mieke L. schreef: daar moet je niet teveel achter zoeken!
Oke!

Kim?!?
Door eelke
Mieke L. schreef: stuur haar anders een peebeetje  ::)
;D daar doen wij niet aan he! En anders zou ik daar gewoon open en eerlijk over zijn hoor.

Tis stil hier. Mini en Maxi houden zich ook al niet aan hun belofte  >:(

Judith, is gipskruid inmiddels uitgestorven?
Door Mieke L.
eelke schreef: ;D daar doen wij niet aan he! En anders zou ik daar gewoon open en eerlijk over zijn hoor.
tuurlijk!!
eelke schreef:
Tis stil hier. Mini en Maxi houden zich ook al niet aan hun belofte  >:(
die hebben het te druk met andere dingen?

eelke schreef:
Judith, is gipskruid inmiddels uitgestorven?
zo goed als! je ziet het in ieder geval niet meer zo vaak!
Door eelke
Mieke L. schreef: volgens mij zie ik het al voor de derde keer  :o waarschijnlijk gaat het de hele nacht door?
;D dat gaat niet hoor, ze beginnen toch pas om 11?
- Judith - schreef: Ik ben geen botanica  8), maar je ziet het niet veel meer tegenwoordig  :P
uitgestorven of verlegen it is dan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door