Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mieke L. schreef: Tuurlijk! Op naar de goede jaren!! :-*
Juist, eerst mijn verstand eruit en dan gaaaaaaaaaaaaaaan!  ;D
Kim_S schreef: Hier is het echt zo. Dit jaar zijn manlief en ik 14 jaar bij elkaar. 7 goede jaren werden gevolgd door 7 slechte. Nu lijken er weer goede aan te komen  :)
Ja ik moet dan voor mezelf nog even gaan bedenken hoe ik dan aan de 19 goede jaren kom, want 19 goede, 19 slechte da's nog niet zo'n goed voorruitzicht  ;D
Door eelke
Mieke L. schreef: toch niet op de weg?
ik heb het nieuws niet gezien, ik zit weer bij Pauw en Witteman
Een beer moest een operatie en dat hadden ze nog nooit gedaan ofzo. Maar ik denk dan toch steeds aan andere beer. Heb ik ook altijd met die zielige mishandelde beren reclame ;)
Door Mieke L.
eelke schreef: Een beer moest een operatie en dat hadden ze nog nooit gedaan ofzo. Maar ik denk dan toch steeds aan andere beer. Heb ik ook altijd met die zielige mishandelde beren reclame ;)
aah tuurlijk, jij hebt zelf een beer!!
Door eelke
Kom er net achter dat de zangeres van het liedje lalalalala lalalalala lalalalalaaaaaaalaaalaaaalala doebiedoebiedooohooe  aaaaahhaaaaaahhhaaaaaahhhhhoeeeehwww een donker persoon is. Nooit geweten!
Door Mieke L.
eelke schreef: Kom er net achter dat de zangeres van het liedje lalalalala lalalalala lalalalalaaaaaaalaaalaaaalala doebiedoebiedooohooe  aaaaahhaaaaaahhhaaaaaahhhhhoeeeehwww een donker persoon is. Nooit geweten!
Minnie! tuurlijk!! loving Joep!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door