Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Mjah ikke wel
Ooohw
Lijkt me vreselijk. Zelf gelukkig geen ervaring mee.
eelke schreef: Mijn ouders zijn gescheiden in het laatste jaar dat ik nog thuis woonde.Geen contact meer tussen hun? Jeetje...
Dat was afgelopen weekend 6 jaar geleden. Sindsdien geen contact meer...
Typisch dat het dan net deze week op tv komt zo, ik had nog niet van dat programma gehoord.
Kim_S schreef: Geen contact meer tussen hun? Jeetje...Tussen hun wel, want het huis moest verkocht etc. In dit geval tussen de kinderen en de vader niet meer.
eelke schreef: Tussen hun wel, want het huis moest verkocht etc. In dit geval tussen de kinderen en de vader niet meer.Heftig zeg...
Kim_S schreef: Heftig zeg...Ja bizar. Tot die tijd heb ik nooit ellende gekend, gek is dat. Ik had zelfs al mijn opa's en oma's nog. Tot mijn 19e was de grootste ellende het overlijden een cavia/konijn![]()
eelke schreef: Ja bizar. Tot die tijd heb ik nooit ellende gekend, gek is dat. Ik had zelfs al mijn opa's en oma's nog. Tot mijn 19e was de grootste ellende het overlijden een cavia/konijnTuurlijk! Op naar de goede jaren!!![]()
Toen gingen mijn ouders uit elkaar, overleed mijn opa, en werd ik chronisch ziek.
Maar goed, we zijn bijna 7 jaar verder.....7 slechte jaren, 7 goede, toch?!
eelke schreef: Ja bizar. Tot die tijd heb ik nooit ellende gekend, gek is dat. Ik had zelfs al mijn opa's en oma's nog. Tot mijn 19e was de grootste ellende het overlijden een cavia/konijnHier is het echt zo. Dit jaar zijn manlief en ik 14 jaar bij elkaar. 7 goede jaren werden gevolgd door 7 slechte. Nu lijken er weer goede aan te komen![]()
Toen gingen mijn ouders uit elkaar, overleed mijn opa, en werd ik chronisch ziek.
Maar goed, we zijn bijna 7 jaar verder.....7 slechte jaren, 7 goede, toch?!