Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Oh dat valt best nog mee dan! Goede oogst :) Mijn bak is 40 x 80 dus dat geeft hoop voor over een paar weken
ik zaai spinazie altijd dicht op elkaar net als snijbiet en het groeit inderdaad super goed zal ook wel door de compost komen die er op ligt. De sla gaat ook als een tierelier  :D
Neally schreef: Maarten is gewoon leuk.  ::) ;D 
heb net ook de afleveringen gezien. hij heeft soms een bijzondere kijk op dingen, haha.
eitje van de kipjes: ei is natuurlijk een menstuatieprodukt, dus of dat nou zo aantrekkelijk is om te eten valt te bezien.
eigenlijk nog nooit zo tegen aan gekeken  :o  maar lekker is een eitje wel  :D
hij eet trouwens alsof hij uitgehongerd is  ;D
Laatst gewijzigd door petralita op do 08 mei 2014, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
petralita schreef: heb net ook de afleveringen gezien. hij heeft soms een bijzondere kijk op dingen, haha.
eitje van de kipjes: ei is natuurlijk een menstuatieprodukt, dus of dat nou zo aantrekkelijk is om te eten valt te bezien.
eigenlijk nog nooit zo tegen aan gekeken  :o  maar lekker is een eitje wel  :D
hij eet trouwens alsof hij uitgehongerd is  ;D
;D niet?
Mijn standaard antwoord als mensen weer eens verbaasd zijn dat een kip eieren legt als er geen haan bij zit; een vrouw wordt toch ook gewoon elke maand ongesteld?
De kas staat er eindelijk. Nog een paar kleine aanpassingen en volgende week kan ik in de kas gaan zaaien.
De tuinbonen en peultjes doen het geweldig goed, net zo als de knoflook en de uien.
De radijsjes kan ik volgende week oogsten en de veldsla hebben we al gegeten.
Van de week gaat de mais de grond in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door