Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Veel sterkte. Het is waardeloos om te weten dat er een 'houdbaarheidsdatum' op het leven van je vader geplakt is.
(zo voelt het voor mij wat mijn mams aan gaat)
Er is geen plan wat je in kunt kijken nu dit en nu dat. Kijk met de dag wat gaat.
Als het jou rust brengt: laat het onderzoeken.
Tekenen heeft hij wel. Hij valt af en heeft rare plekjes bij zijn neus die niet meer over gaan. Waarschijnlijk met de chemo gaan die wel (tijdelijk) weg. Gelukkig mag hij van de oncoloog nog wel op vakantie eerst en in zijn voordeel dat hij verder zelden tot nooit ziek was en zo dus hij ziet geen problemen dat ze eerst op vakantie gaat halverwege juni voor 14 dagen. Wel als hij zich slechter voelt dat het dan gewoon niet door gaat de vakantie. Maar voor nu voelt hij zich gelukkig nog niet ziek. Maar hij heeft zoveel witte bloedlichaampjes :(. Als de chemo niet zou aan slaan word het waarschijnlijk beenmerg transplantatie als er een geschikte donor is. Maar dat is voor later.

Voor me zelf is het onderzocht en ik ben safe, voor mij wel dat stukje rust dat wel.
lightning schreef: Tekenen heeft hij wel. Hij valt af en heeft rare plekjes bij zijn neus die niet meer over gaan. Waarschijnlijk met de chemo gaan die wel (tijdelijk) weg. Gelukkig mag hij van de oncoloog nog wel op vakantie eerst en in zijn voordeel dat hij verder zelden tot nooit ziek was en zo dus hij ziet geen problemen dat ze eerst op vakantie gaat halverwege juni voor 14 dagen. Wel als hij zich slechter voelt dat het dan gewoon niet door gaat de vakantie. Maar voor nu voelt hij zich gelukkig nog niet ziek. Maar hij heeft zoveel witte bloedlichaampjes :(. Als de chemo niet zou aan slaan word het waarschijnlijk beenmerg transplantatie als er een geschikte donor is. Maar dat is voor later.

Voor me zelf is het onderzocht en ik ben safe, voor mij wel dat stukje rust dat wel.
Verdrietig dat je vader de medische molen in moet. Ik hoop dat ze nog veel voor hem kunnen doen en dat hij nog lang bij jullie mag blijven.

Wel heeeeel fijn dat je wat jouzelf betreft nu rust in je koppie kunt hebben. Ben oprecht blij voor je!

Sterkte met alles en heel veel kracht gewenst voor alle betrokkenen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door