Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
Zit nog even te denken: is het een idee om hun foto's op bijv FB te zetten met in het kort het verhaal erbij? Evt met voornaam, achternaam, plaatsnaam.....
Door renate1985
Dank jullie wel!
Op mijn privé fb weten vrienden en familie ervan. Ga geen hetse starten want daar heb je niks aan. Daar zal het alleen erger van worden.

We hebben geen rechtsbijstand verzekering maar ga wel informeren bij het juridisch loket wat eventueel gedaan kan worden om deze situatie te stoppen. De politie heeft 4jaar de tijd gehad en het moet gewoon opgelost worden onderhand.

Kwajongens streken kan ik wel tegen maar dat is dit inderdaad niet meer. Ze zijn overal in de buurt bezig ook in hun eigen straat hebben veel mensen overlast.
Ik hoop ook dat het snel opgelost word, vooral voor de dieren want voor hun is het helemaal niks.

Allemaal heel erg bedankt voor alles! Ook voor het luisterend oor want het zit momenteel heel hoog  :-*
Door de Meiden
Dit zijn geen kwajongenstreken meer, het is bewust treiteren en de andermans spullen kapot maken !
Vreselijk deze situatie, maar als je nu weet wie het zijn, kan via de politie buurtbemiddeling ingeschakeld worden?
Je kan ook zelf bellen..
Sterkte met alles.
Door renate1985
Dank je wel!
De politie is nu bezig een passende straf te bedenken voor de jongens. Ze houden ons op de hoogte dus ben benieuwd wat er uit gaat komen. Andere uit de buurt weten dat wij de politie nu meerdere keren hebben gebeld en dat er actie word ondernomen. Wanneer ze bij andere weer verder gaan gaan ook hun de politie bellen.
Ben blij dat het nu eindelijk serieus genomen word en actie op word ondernomen. De wijkagent en jeugdagent ( was dacht ik de benaming, zij houd zich bezig met jongeren die overlast veroorzaken)  zijn er mee bezig en we hebben nu dus gelukkig mensen waar we terecht kunnen. We moeten ook de politie blijven bellen op het moment dat er wat gebeurd maar ook haar daarna op de hoogte brengen.
In België zijn ze al niet meer welkom. Ze woonde eerst bij de moeder en kwamen af en toe bij hun vader maar nu wonen ze definitief bij hun vader  :-\
Door renate1985
Yes Yes Yes!!! Bericht van de politie gehad, de jongens hebben een taakstraf gekregen via bureau halt  :D
Ik hoop dat ze nu door hebben dat ze echt veel en veel te ver gaan en dat de ellende nu afgelopen is.
Door renate1985
Ik hoop het echt. De straf word alleen maar hoger als ze door blijven gaan en dan zitten ze straks met een strafblad. Denk dat ze nu wel door zullen hebben dat dit niet kan.
Door Aafke
renate1985 schreef: Ik hoop het echt. De straf word alleen maar hoger als ze door blijven gaan en dan zitten ze straks met een strafblad. Denk dat ze nu wel door zullen hebben dat dit niet kan.
Ik hoop zo voor je dat het hiermee opgelost is :) Maar wat heeft dit lang moeten duren. :o
Ik zal voor je duimen dat het nu afgelopen is :D

Groetjes, Aafke
Door Hope
Wat vreselijk dit, het is toch niet normaal meer! Waar zijn de ouders?

Hopelijk is het met bureau halt opgelost en krijgen jullie weer je rust. Heel veel sterkte met Basco!
Door me and my boys
renate1985 schreef: Yes Yes Yes!!! Bericht van de politie gehad, de jongens hebben een taakstraf gekregen via bureau halt  :D
Ik hoop dat ze nu door hebben dat ze echt veel en veel te ver gaan en dat de ellende nu afgelopen is.
O0
Door renate1985
Dank jullie! Wij hopen ook dat het nu klaar is.
Ik hoop zo dat ze nu weten dat het geen geintjes zijn. Ook omdat de officier van justitie er zo een vaart achter heeft gezet. Ik wist niet eens dat ze met zoveel waren  :o
Door Anne in Zweden
Ben het van voor tot achter met Aafke eens!

Wat fijn dat er nu ineens schot in de zaak lijkt te zitten! Zou heerlijk zijn als dat geouwehoer nu voorgoed voorbij is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door