Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Die verdoving is inderdaad nogal piep met peren... geloof ook wel dat ik een beetje een angst heb ontwikkeld na mijn spuit in mijn rug ervaring. En de pijn die ik daar toe bij had vergeleek ik met tandpijn, want ook een zenuw. Die spuit was echt horror. Dus ik moet dat psychologisch nog ff loskoppelen denk ik.
En ook wel gewoon opstandig. Ik wil dat het gewoon ff klaar was met geprul aan mijn lijf.
Maar ja. Nu kan ie er nog makkelijk uit omdat ze nog goed zijn, dus idd gewoon maar doen.
De tandarts zelf deed er ook erg makkelijk over hoor. Maar ja, mijn arts vorig jaar ook over de operatie...
Oftewel tussen de oren en ik moet maar ff op stand niet zeiken vind ik. ;)
Die spuit deed hier an sich niet vele pijn, echt alleen een licht prikje. Alleen duurt het voordat die uitgewerkt is en het drinkt, eet en rookt zo l*llig  :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef: Die spuit deed hier an sich niet vele pijn, echt alleen een licht prikje. Alleen duurt het voordat die uitgewerkt is en het drinkt, eet en rookt zo l*llig  :biggrin2:
Ik haal wel rietjes  :biggrin2:
Angelique schreef: Die spuit deed hier an sich niet vele pijn, echt alleen een licht prikje. Alleen duurt het voordat die uitgewerkt is en het drinkt, eet en rookt zo l*llig  :biggrin2:
Foei Lique, je mag ook niet roken na zo'n behandeling!  :P
Door TMG1961
Boormachine is opgehaald en gaat retour leverancier.
Noppie was vanochtend weer aan het miepen met z'n kvv, wilde het niet eten. Toen ik heb parelhoen ribbetjes met eendenhart en kangoeroe voorzette at ie bijna het bord mee op. Meneer gaat dus volledig over op barf. Nu alleen nog even goed menu maken voor hem.
Door zhiva
Zo, thuis na een lange dag Deventer. Het was een mooi afscheid van de moeder van onze vriend.
Na de dienst werden we gevraagd om nog bij de familie een bakje koffie te halen alwaar we op de parkeerplaats Mini en Maxi nog tegenkwamen. Daar even lekker een knuffelsessie met Charlie gehad, wat een heerlijke hond heb je Maxi  ;) Ik vind hem LEUK!

Nu moet ik verplicht aan de wijn,de fles moet leeg....
Die moest ik aanbreken want in spaghettisaus hoort tenslotte een scheut wijn  :biggrin2:
Door Ronald
eelke schreef: Ik haal wel rietjes  :biggrin2:
Zorg je wel dat je foto's voor ons maakt? Met een verdoofde mond door een rietje drinken staat garant voor veel plezier! (voor ons dan)  :biggrin2:
Pluto schreef: En gerookt vlees blijft langer goed!
:biggrin2:
Minstens!
zhiva schreef: Die moest ik aanbreken want in spaghettisaus hoort tenslotte een scheut wijn  :biggrin2:
Getver... wijn in spaghettisaus... Mijn recepten beginnen gelukkig heel anders: "Giet eerst een borrel in de kok"...  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door