Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
*Dorothea* schreef: Nee mijn moeder ging mee. Maar ik moest ook naar het ziekenhuis en onder moest er ook uit.
Mama's zijn wel fijn erbij... maar ja, als er iemand mee gaat, moet er iemand vrij nemen, want iedereen werkt gewoon overdag. En dat vind ik dan wel een beetje bezwaarlijk als het in een minuutje gepiept is.
Moest jij daarom ook spoelen?
Door *Dorothea*
eelke schreef: Mama's zijn wel fijn erbij... maar ja, als er iemand mee gaat, moet er iemand vrij nemen, want iedereen werkt gewoon overdag. En dat vind ik dan wel een beetje bezwaarlijk als het in een minuutje gepiept is.
Moest jij daarom ook spoelen?
nee ik moest spoelen vanwege de parodontitis behandeling die ik moest ondergaan
Door eelke
*Dorothea* schreef: nee ik moest spoelen vanwege de parodontitis behandeling die ik moest ondergaan
Ah oke. Nou ja. Morgen misschien vast eens bellen of ze het inderdaad in een keer doen. Ben ik al weer een stapje verder.
Door Angelique
eelke schreef: :groupwave2: ik wordt heel blij van jullie.

Zou er bijna zin in krijgen en al een afspraak gaan maken  ;D
Ik had in Arnhem een tandarts die ook een drama maakte van een verstandskies, was allemaal moeilijk moeilijk moeilijk, dreigen met kaakchirurgen enz. Ging ik naderhand in Zundert naar de tandarts, die zegt, wat ligt die kies vervelend zeg, dus ik vertel ook dat die heel lastig ligt, telkens openspringt enz. maar geen zin in de kaakchirug. Dus hij zegt, heb je 5 minuten  ::). Spuit erin en hij pakt en tang, 2x wrikken en weg was die. Meer "last" gehad van de verdoving dan van die kies.
Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: Voordeel van de kaakchirug is dat die binnen de basisverzekering valt.
Oh is die weer terug?
Vorig jaar hadden ze die er toch uitgehaald?
Door eelke
Die verdoving is inderdaad nogal piep met peren... geloof ook wel dat ik een beetje een angst heb ontwikkeld na mijn spuit in mijn rug ervaring. En de pijn die ik daar toe bij had vergeleek ik met tandpijn, want ook een zenuw. Die spuit was echt horror. Dus ik moet dat psychologisch nog ff loskoppelen denk ik.
En ook wel gewoon opstandig. Ik wil dat het gewoon ff klaar was met geprul aan mijn lijf.
Maar ja. Nu kan ie er nog makkelijk uit omdat ze nog goed zijn, dus idd gewoon maar doen.
De tandarts zelf deed er ook erg makkelijk over hoor. Maar ja, mijn arts vorig jaar ook over de operatie...
Oftewel tussen de oren en ik moet maar ff op stand niet zeiken vind ik. ;)
Gisteravond naar bed gegaan met giga rugpijn tussen mijn schouderbladen. Is spontaan op komen zetten, ik heb niks geks gedaan. Vannacht eruit om een pijnstiller in te nemen en het is nog steeds ruk. Op de fiets naar het werk gaat hem dan ook niet worden vandaag. Het zijn de spieren waar ik ook mee adem, want ademen doet ook zeer. Blegh ik hoop dat het gauw over is.
Door Kaela
Gisteravond kon ik na mijn timmer actie amper nog bewegen. Het rondje met Oscar duurde dan ook heel lang  ;D. Ik had dus ook niet al te beste verwachtingen voor vanmorgen, maar het valt alles mee!

De vogels kijken nu vanuit hun binnenkooi naar het nieuwe dak, kunnen ze er al een beetje aan wennen. Veel meer zal het voorlopig nog niet worden...Prutweer!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door