Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
eelke schreef: Naar de tandarts geweest. Hij was heel tevreden, wel een gaatje. In mijn verstandskies. En nu vind hij het verstandig dat ze er allebei bovenin uit gaan.  :nerves:

ik vond mijn verstandskiezen laten trekken veel minder erg dan het vullen van een gaatje...
Door eelke
rosmin schreef:
ik vond mijn verstandskiezen laten trekken veel minder erg dan het vullen van een gaatje...
Dank je. Dat soort woorden heb ik even nodig :)

Ben al het geprul aan mijn lijf van het afgelopen jaar zoooooooooo zat en heb al zo veel pijn gehad, dat ik dacht, nu mijn rug nog op orde en dan ben ik er. Komen die kiezen er nog bij  >:(daarom was ik ook al zo laat met mijn controle afspraak...geen zin in nog een 'arts'.
Doen ze wel links en rechts boven tegelijk of moet je dan per see twee keer? Helemaal vergeten te vragen...
Door rosmin
eelke schreef: Dank je. Dat soort woorden heb ik even nodig :)

Ben al het geprul aan mijn lijf van het afgelopen jaar zoooooooooo zat en heb al zo veel pijn gehad, dat ik dacht, nu mijn rug nog op orde en dan ben ik er. Komen die kiezen er nog bij  >:(daarom was ik ook al zo laat met mijn controle afspraak...geen zin in nog een 'arts'.
Doen ze wel links en rechts boven tegelijk of moet je dan per see twee keer? Helemaal vergeten te vragen...
Bij mij (maar het is zeker 25 jaar geleden...) deden ze 2 tegelijk; gewoon door de tandarts.
Ze moesten er bij mij  uit om ruimte in de kaak te creeren voor mijn andere tanden; voor zover ik me herinner heb ik na het trekken weinig tot geen last gehad.
En je uitstelreactie is ooozooo herkenbaar.....
Door eelke
rosmin schreef: Bij mij (maar het is zeker 25 jaar geleden...) deden ze 2 tegelijk; gewoon door de tandarts.
Ze moesten er bij mij  uit om ruimte in de kaak te creeren voor mijn andere tanden; voor zover ik me herinner heb ik na het trekken weinig tot geen last gehad.
En je uitstelreactie is ooozooo herkenbaar.....
Ja maar dan boven en onder tegelijk? Of links en rechts een?
Ze hebben al eens 4 kiezen getrokken in mijn beugel tijdperk. Ook twee tegelijk, maar van eerst links en een andere keer recht. Ivm kauwen enzo.
TMG1961 schreef: Vanmiddag samen met kennis de palen voor de poortjes en de draadpanelen geplaatst. De boormachine die ik gekocht had is waardeloos, kreeg er nog niet eens een 6 mm gat in een baksteen mee geboord. Gelukkig had kennis een boorhamer en daarmee de gaten geboord, 6 en 10 mm. Ging de baksteen in alsof het zachte boter was. Moet nu alleen nog de poortjes inhangen en dan nog aan bovenkant net spannen zodat Noppie er niet overheen kan.

De boormachine heb ik als retour aangemeld, waardeloos prul.

Nu aan het wachten tot het wat droger is en dan laatste rondje met Pixie
Toch raar, Theo. Die pbs had toch ook een klopboor-stand?
Door TMG1961
Mini's 3-tal schreef: Toch raar, Theo. Die pbs had toch ook een klopboor-stand?
Ja en daar stond ie ook op. Morgenmiddag gaat ie retour, wordt netjes thuis opgehaald. De paar gaatjes die ik nog moet boren is in zachte baksteen en dat lukt ook met oude machine, daarna alleen nog paar schroefjes in hout en dat kan met accu boormachine
TMG1961 schreef: Ja en daar stond ie ook op. Morgenmiddag gaat ie retour, wordt netjes thuis opgehaald. De paar gaatjes die ik nog moet boren is in zachte baksteen en dat lukt ook met oude machine, daarna alleen nog paar schroefjes in hout en dat kan met accu boormachine
Dan is het inderdaad zonde van je geld om m niet retour te sturen. Gevalletje jammer, maar helaas dus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door