Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik ben traag. Heel traag. Ik viel nog net niet om toen ik net naar de supermarkt fietste  ;D. Ik ga dus zo maar eens aan het eten beginnen, dan kunnen we tenminste nog voor achten eten  :P
Door eelke
Bevrijdingsfestival vlissingen was leuk :) we mochten voor 1 euro mee met de watertaxi naar het centrum. Heerlijk zonnetje, normaal is het zo veel graden kouder in zeeland.
Gers Pardoel was onverwacht, en Opmoc, die kende ik nog niet;

Verder nog wat andere bandjes en rondgehangen, en vooral heel lang bij een restaurant gezeten. Daar waren ze echt allejezus langzaam. Het beste terras van de zeeuwse kust noemden ze zich. Nou ja, wel lekker aan het water en het eten smaakte goed (jammer dat ze gewoon geen drinken kwamen). Toen weer met de trein naar huis, helaas postman moeten missen omdat dan de volgende trein pas weer om 06.00 zou gaan. Uiteraard nog een gesprek met een dronkenlap, die naar de middle of nowhere moest. Ik verstond 'het midden van noorwegen' en vond dat ie dan nog wel een eindje te gaan had.
Net weer thuis, ik wacht nog even tot ik het berichtje van vriendinnetje krijg dat ze veilig thuis is en dan ga ik slapen.

Vandaag wel echt voor het eerst gehad dat ik me 'oud' voelde. Wat een jeugd dan zo op zo'n dag  ;D
Door Kaela
Succes Hannah!

OT: rondje met Oscar gefietst. Hij had er zin in, op ons galopstukje ging hij ruim 20 km p/u. Nu is ie happy. Ik ga zo even boodschapjes doen en dan vanmiddag paardjes bekappen. En ik denk ook nog wel rijden als het weer het toelaat.
Door zhiva
De behendigheidstraining ging super gister, ik raak alleen steeds de weg kwijt met de wissels en Kaya wil niet vooruit gestuurd worden. Die wil dat ik naast haar blijf rennen. Met als resultaat dat ik halverwege het parcour aan de beademing moest  ::) 
Nog maar een dagje thuis gebleven vandaag, slechte nacht wegens het hoesten gehad. Zo maar eens de hondjes eruit laten. Verder  maar even heel rustig aan doen denk ik. Ik wil morgen echt weer aan het werk kunnen.
En weer thuis. Het was een leuke maar wel lange dag. Het is een heel leuk bedrijf met hele leuke mensen.
Wat een opluchting. :D
Nu beestjes voeren en mezelf voeren. Straks ook nog een lekker stukje lopen met de Zoë.
Door Mowgli
Kaela schreef: Ik ben weer terug van de paardjes. Ik stink  ;D. Nu maar eens lekker eten koken, ik rammel!
Dat is geen stinklucht, dat ruikt lekker  :biggrin2:

Ik mis de tijd dat ik ieder weekend ruikend door de "paardenparfum" naar huis kwam.
Door TMG1961
Vanmiddag samen met kennis de palen voor de poortjes en de draadpanelen geplaatst. De boormachine die ik gekocht had is waardeloos, kreeg er nog niet eens een 6 mm gat in een baksteen mee geboord. Gelukkig had kennis een boorhamer en daarmee de gaten geboord, 6 en 10 mm. Ging de baksteen in alsof het zachte boter was. Moet nu alleen nog de poortjes inhangen en dan nog aan bovenkant net spannen zodat Noppie er niet overheen kan.

De boormachine heb ik als retour aangemeld, waardeloos prul.

Nu aan het wachten tot het wat droger is en dan laatste rondje met Pixie
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door