Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

MarijeEnBoomer schreef: Zie je wel!!  Knap Biskwietje!!!  :D :D
En Frou :smitten: m'n lieve meisje :smitten:
Ja, goed he! Nou ik zweer je, Bisq-je lanceerde me echt door de tuin de afgelopen keren dat ik hier geoefend heb. En dan keek ze ook nog eens om naar mij ::). Dus struikelde ik zowat over haar. En met netjes stil staan steeg ze nog net niet op, zo hard kwispelde ze. Maar ze deed het super gisteren. Ze showde echt haar sokken eraf!

En Frou Frou.... Ahhhh, je had die smurf eens moeten zien lopen :smitten:. Zo grappig om te zien, hoe ze met Leo samen parmantig door de ring liep! Turfje is trouwens helemaal niet zo klein. Stephanie en Juergen (van Jack) stonden me echt aan te kijken of ik gek was geworden. Ja, naast "die dikke" lijkt ze klein maar ze is eigenlijk perfect qua hoogte en gewicht. En er stonden meerdere hondjes in de ring die kleiner en lichter waren dan Turfje. Dus vanaf nu heet Turfje geen Turfje meer :biggrin2:. Ik denk dat het Spijker wordt. Ze is me toch een partij strak-in-pak die griet :o. Overigens vindt Frou Frou showen dus echt leuk he! Maar wel graag betere snacks. "Gedroogd vlees is zooo bleh en ordi en zo 2011 ::)".
Cathelijn schreef: Dus jullie hadden een leuke dag  :P Gefeliciteerd!
;D ;D ;D ;D ;D

Ja. Nou, wat gewoon het allergaafst was, was om Stephanie weer te zien. Ik had haar 2 jaar niet gezien (wel veel gesproken via de telefoon) dus dat was zoooo fijn! Haar beste vriendin was er ook, die ik alleen via FB ken. Dus om haar in het echt te ontmoeten was gewoon zo geweldig! Het was een soort Caprilli's/Millview's reunie en dat was echt 'the best part'. Nou, de eigenaar/fokker van 'de pups' was er met zijn vrouw, dus dat was ook zo gaaf om te zien en we vonden het zo leuk dat ze eindelijk onze 2 hondjes in het echt konden zien. We stonden in een hoekje met nog 3 Nederlandse mensen (Patrick & Chantal, die kennen jullie niet maar ook Nancy, zij komt ook op barfplaats) en dat was echt zo gezellig. Nou ja, heerlijk weer, goede sfeer wat wil een mens nog meer!

Daarnaast waren er ook 3 reuen die ik graag 'in het echt' wilde zien, zij waren er ook alle 3 dus dat was geweldig.
Ike schreef: Zo dan dat zijn mooie resultaten zeg, gefeliciteerd!  :D
Wel n beetje met de tijd mee gaan  wat snacks betreft hoor:biggrin2:
Hahahaha, ja ;D ;D ;D ;D

Biscuit en Fritzi doen het er wel voor hoor, voor gedroogd vlees. Maar Frou? Whahahaha, lekker tiep. Met stukjes kaas ging het al iets beter maar ik geloof dat ze liever iets van knak of rookworst of frikandel heeft ofzo :biggrin2:
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D ;D

Ja. Nou, wat gewoon het allergaafst was, was om Stephanie weer te zien. Ik had haar 2 jaar niet gezien (wel veel gesproken via de telefoon) dus dat was zoooo fijn! Haar beste vriendin was er ook, die ik alleen via FB ken. Dus om haar in het echt te ontmoeten was gewoon zo geweldig! Het was een soort Caprilli's/Millview's reunie en dat was echt 'the best part'. Nou, de eigenaar/fokker van 'de pups' was er met zijn vrouw, dus dat was ook zo gaaf om te zien en we vonden het zo leuk dat ze eindelijk onze 2 hondjes in het echt konden zien. We stonden in een hoekje met nog 3 Nederlandse mensen (Patrick & Chantal, die kennen jullie niet maar ook Nancy, zij komt ook op barfplaats) en dat was echt zo gezellig. Nou ja, heerlijk weer, goede sfeer wat wil een mens nog meer!

Daarnaast waren er ook 3 reuen die ik graag 'in het echt' wilde zien, zij waren er ook alle 3 dus dat was geweldig.
Ik kan het me helemaal voorstellen Lizzy. Dat zijn van die dagen die je bijblijven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door