Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Fijn weekeind gehad met gezellige mensen; niks moest, en lekker gegeten.  :)

Nu ligt er een stinkende hond tegen mij aan; meneer -A- zei al dat ze flink had liggen rollen tijdens de ochtendwandeling.  :P  Maarja, ben je een groot gedeelte van de dag buiten, en staat de deur open, dan ruik je het niet zo.  :D
De kleding in de was, en morgen de hond in bad.  :biggrin2:
Door Kaela
Robbie was gaaaaaaaf. We stonden in de cirkel die de catwalk vormde en dus heel erg vooraan. Konden alles super goed zien en het was een gave show. Ben nu nog stuiter de stuiter maar ga toch proberen te slapen.
Door Mieke L.
Kaela schreef: Robbie was gaaaaaaaf. We stonden in de cirkel die de catwalk vormde en dus heel erg vooraan. Konden alles super goed zien en het was een gave show. Ben nu nog stuiter de stuiter maar ga toch proberen te slapen.
leuk! droom maar lekker van Robbie!
Door Kaela
Mieke L. schreef: leuk! droom maar lekker van Robbie!
Van korte duur. Oscar heeft ons voor de vierde achtereenvolgende keer wakker geblaft. Geen idee waar hij last van heeft. Lig nu op de bank en ik ga nog wel even in slaap vallen hoop ik.
Door eelke
Kaela schreef: Van korte duur. Oscar heeft ons voor de vierde achtereenvolgende keer wakker geblaft. Geen idee waar hij last van heeft. Lig nu op de bank en ik ga nog wel even in slaap vallen hoop ik.
Moet je werken vandaag?

Ik ben lekker vrij! Straks naar het bevrijdingsfestival in vlissingen :)
Door Nynke
was vanmorgen op tijd op en nu vraag ik me af waarom ik alleen op de dagen dat ik visite krijg altijd rommel zie  :-\ :-[ :-\  die rommel/spulletjes liggen er al maanden en nu irriteren ze me ineens 8)
Mijn jeugdvriendin komt over een klein uurtje met haar vriend en die ken ik nog niet, leuk en spannend !!
Vanmiddag komen Barbara en Ron, super !!
De rest van de verjaardagsvisite heb ik gevraagd afg. zaterdag te komen en dat is ook gebeurd, dus vandaag qualitytime met goede vrienden  :) :) :)
Door eelke
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Ben Gijs aan het kammen, verzet mijn voet, op de 'hark', hark in mijn voet!  :o :o :o vast! Moest hem er uit trekken  :o nu heb ik een gaatje in mijn hiel. Het doet amper zeer, maar ben d'r akelig van joh. Ben heeeeeeeeeeeel stug doorgegaan met kammen voor ik ging kijken, ging zowat van mijn stokje. Gewoon van het gevoel van dat ding eruit trekken.

Ga maar even met m'n pootje in de soda denk ik...niet echt het meest hygiënische ding om in je voet te hebben.
Door Kaela
eelke schreef: Moet je werken vandaag?

Ik ben lekker vrij! Straks naar het bevrijdingsfestival in vlissingen :)
Nee, ik had al voorzien dat ik brak zou zijn en ik vind het niet zo sportief om dat op het werk te gaan zitten zijn. Dus ik neem meestal vrij na zoiets, dan kan ik in mijn eigen tijd een duf hoofd hebben.

Sterkte met je voet, badje soda lijkt me wel een goed idee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door