Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Dorothea* schreef: o jammer, ja je weet natuurlijk niet wat haar verleden is. Iedere hond kun je leren om te apporteren, maar als het oppakken van dingen een keer zwaar bestraft is dan wordt het lastiger.
Je hoeft niet altijd dummy's te gebruiken, met een favoriet speeltje kun je ook leuke oefeningen doen.
Ze speelt ook niet met speeltjes.. Kan moeilijk Lola weg gooien om te apporteren hahahahaha
*Dorothea* schreef: Dat is volgens mij Estherdalmaat.
Ja helemaal goed, hier ben ik! Was m'n wachtwoord weer eens vergeten dus duurde even voor ik kon reageren  :biggrin2:
Guus is nu 9 maanden, heb eerste cursussen ergens anders gedaan, en nu 3 lessen "jachttraining". Gezien z'n boevige leeftijd kan t geen kwaad om de basis weer te herhalen. Het lijkt me erg leuk om dit samen te gaan doen. Heb van het weekend ook een proefles praktijkspeuren gevolgd en dat was ook waanzinnig. Hij had zo snel door wat hij moest doen en had haar iedere keer heel snel gevonden. Mijn slimme spikkel :D
Het is heerlijk om samen een hobby te hebben!
estherdalmaat schreef: Ja helemaal goed, hier ben ik! Was m'n wachtwoord weer eens vergeten dus duurde even voor ik kon reageren  :biggrin2:
Guus is nu 9 maanden, heb eerste cursussen ergens anders gedaan, en nu 3 lessen "jachttraining". Gezien z'n boevige leeftijd kan t geen kwaad om de basis weer te herhalen. Het lijkt me erg leuk om dit samen te gaan doen. Heb van het weekend ook een proefles praktijkspeuren gevolgd en dat was ook waanzinnig. Hij had zo snel door wat hij moest doen en had haar iedere keer heel snel gevonden. Mijn slimme spikkel :D
Het is heerlijk om samen een hobby te hebben!
Nou hier een boefje van bijna 15 maanden, maar wij zijn ook weer even terug naar de basis. Ik ben wat laks geweest in het blijven oefenen van de basiscommando's en daar loop ik nu tegenaan. Maar dat komt vast weer goed, vandaag was dag 1 van bootcamp.  :biggrin2:
*Dorothea* schreef: Nou hier een boefje van bijna 15 maanden, maar wij zijn ook weer even terug naar de basis. Ik ben wat laks geweest in het blijven oefenen van de basiscommando's en daar loop ik nu tegenaan. Maar dat komt vast weer goed, vandaag was dag 1 van bootcamp.  :biggrin2:
Zo herkenbaar! En dat duurt dus nog wel even?? Arghhhhhh :o
Hoe ziet zo'n bootcamp eruit? Geloof dat ik er ook een nodig heb ;)
Ik vind het hartstikke leuk hoor zo'n overenthousiaste goedzak die met iedereen en alles wil spelen en t liefst nog even een zoen volop de mond wil geven maar soms.....
Vooral dat trekken aan de lijn blijft een dingetje. Doet jou boef dat ook zo?
estherdalmaat schreef: Zo herkenbaar! En dat duurt dus nog wel even?? Arghhhhhh :o
Hoe ziet zo'n bootcamp eruit? Geloof dat ik er ook een nodig heb ;)
Ik oefen weer even heel hard de simpele dingetjes, zoals blijven zitten en dan weglopen, blijven zitten terwijl ik een snoepje gooi, het hier komen, het volgen. Ik ben vandaag weer even heel simpel bij het begin begonnen en ga de komende weken de moeilijkheidsgraad verhogen.
Ik vind het hartstikke leuk hoor zo'n overenthousiaste goedzak die met iedereen en alles wil spelen en t liefst nog even een zoen volop de mond wil geven maar soms.....
Vooral dat trekken aan de lijn blijft een dingetje. Doet jou boef dat ook zo?
Trekken aan de lijn dat hoort bij het ras.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door