Mini's 3-tal schreef: Puik machientje toch? Boor je de gaten in beton of baksteen?baksteen, gaten van 6 en 10 mm
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Puik machientje toch? Boor je de gaten in beton of baksteen?baksteen, gaten van 6 en 10 mm
Nynke schreef: OT: Vandaag het grootste deel van de verjaardagsvisite gehad, morgen rust en maandag komt mijn jeugdvriendin uit Stadskanaal en Barbara en RonHeb ik wat gemist?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TMG1961 schreef: baksteen, gaten van 6 en 10 mmDan zou dat toch vrij makkelijk moeten kunnen met een normale machine ja. Zijn je boren nog scherp?
-Annemarie- schreef: Heb ik wat gemist?Nynke is morgen jarig 8)Ben jij jarig -geweest- Nyn?
Gefeliciteerd!
![]()
-Annemarie- schreef: Heb ik wat gemist?Nijntje is van 5 meiBen jij jarig -geweest- Nyn?
Gefeliciteerd!
![]()
*Dorothea* schreef: ik heb meer zin in een glas roseIk in een lekker biertje, maar er ligt alleen nog gore Radler en rosé
*Dorothea* schreef: ik heb nog twee biertjes, ruilen voor die rosé?Rosé bier
Mini's 3-tal schreef: Dan zou dat toch vrij makkelijk moeten kunnen met een normale machine ja. Zijn je boren nog scherp?De boren zijn spiksplinter nieuw, de machine die ik had wilde niet meer