Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

TMG1961 schreef: Nee, hij is als zwerver binnen gekomen in asiel en toen ze hem in de grote kattenren plaatsten molde ie alles wat er in de buurt kwam. Toen hebben ze als info erbij gezet dat ie niet met andere katten samen kon. Dat is dus wat ik van vriend die toen in asiel werkte te horen kreeg.

Het kan dus zijn dat ie het hier niet doet maar ik ga dat dus echt niet uitproberen.
Huh je had hem toch gratis van iemand gekregen?
Door TMG1961
*Dorothea* schreef: Huh je had hem toch gratis van iemand gekregen?
Ja, maar hij komt dus uit het asiel. Enigste wat bekend is dat het een kater is, hij rood is, gecastreerd en waar ie gevonden is. En dat ie in het asiel andere katten niet fijn vond..op z'n zachts gezegd
Door zhiva
Nog steeds een hoofd vol snot, last van mijn keel, en algehele malaise.
En ja, ik voel mezelf enorm zielig  ::)  Alleen zo jammer dat niemand me hier in huis serieus neemt  >:(
Net zelf gebakken brood gehad. Dat was wel erg lekker. Zo maar eens even in de tuin wat doen. Vanmiddag stieflief wegbrengen.
Bij Mini en Maxi nog 1 en ander ophalen wat naar friesland moet worden getaxiet, bij lieve vrienden welke in een rotperiode zitten langs. En dan gevloerd in bed stranden denk ik. Gelukkig wel oppas voor de honden aanwezig vanmiddag.  :)
Door jasmijn
Ik heb net even heel hard gehuild, Femke zou vandaag 13 zijn geworden  :'( :'( :'( :'(
Rond dezen tijd was de bevalling nog bezich, Femke was er net uit gekomen.
Bijna 2 keer zo zwaar als de rest en kreeg daarom de werknaam maxima, met haar vader genaamd Max leek ons dat wel een goede naam.

Mijn kleine femmel ik mis haar nog steeds vreselijke  :'( :'(
Door Nynke
:bigarmhug: voor Jasmijn  :bigarmhug:

OT: Uitgeslapen, manlief uitgezawwid, die is mountainbiken in de buurt van Zeist. Met wolven naar park geweest, beetje in huis opgeruimd, gelunched, supermarkt geweest en nu ga ik monchoutaart maken  :) 
Door TMG1961
Was afgehaald en opgevouwen, nieuwe lading in machine en daarna opgehangen. Beddegoed verschoont. Vogelkooien schoongemaakt en nieuwe beukenhout snippers erin gedaan, slaapkamers gezogen, parasol opgezet, tuinstoel schoongemaakt en getest, hij zit goed. Daarna uurtje buiten gezeten met Pixie en Noppie, nu naar binnen en even uitrusten. Tussendoor nog klopboormachine besteld, de oude (17 jaar) kan het echt niet aan, gisteren 30 minuten gedaan over 1 gat en heel veel last van schouder en pols/hand. Nieuwe machine is stuk sterker dus zou wat makkelijker en sneller moeten gaan
Door EliScooby
TMG1961 schreef: Was afgehaald en opgevouwen, nieuwe lading in machine en daarna opgehangen. Beddegoed verschoont. Vogelkooien schoongemaakt en nieuwe beukenhout snippers erin gedaan, slaapkamers gezogen, parasol opgezet, tuinstoel schoongemaakt en getest, hij zit goed. Daarna uurtje buiten gezeten met Pixie en Noppie, nu naar binnen en even uitrusten. Tussendoor nog klopboormachine besteld, de oude (17 jaar) kan het echt niet aan, gisteren 30 minuten gedaan over 1 gat en heel veel last van schouder en pols/hand. Nieuwe machine is stuk sterker dus zou wat makkelijker en sneller moeten gaan
Heb je een SDS-machine genomen, Theo? Die kloppen vaak een stuk harder en sneller en ram je met hetzelfde gemak in een betonnen draagmuur. (eigen ervaring met de machine van mijn vader tijdens het klussen)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door