Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Anne in Duitsland schreef: Ik niet. Ik heb meteen de hele V7-serie besteld. :biggrin2: Alles wat het schoonmaakleven makkelijker maakt, is hier ongezien welkom! :P
;D vaya vind het lekker om er mee gemasseerd te worden :)
Door koekje
Nadia schreef: Als je bij mij bent moet je maar eens naar mijn wc borstel kijken ;)
Ik laat mn visite mn kind zien, of hoogstens een nieuw keukenspeelgoedje. Maar de wcborstel .....  ;D
Door Anne in Zweden
[quote="koekje"]
Ik laat mn visite mn kind zien, of hoogstens een nieuw keukenspeelgoedje. Maar de wcborstel .....  ;D
[/quote]

Ja, die is ook nieuw voor mij! ;D

@ Nadia: is dat ook die van V7? Die heb ik niet besteld; ik wist niet of dat aan meneer Anne uitgelegd zou krijgen. :biggrin2:
Door C@rine
Het lieveheersbeestje is echt ideaal, dat komt omdat de pinnen een driehoekje zijn, zo ook de veger en hand veger van die serie.
Het voordeel van een drie hoekje is dat je er ook zand mee op kunt vegen.
De rubberen vegers die ronde pinnen hebben kunnen dat niet.
Met het lieveheersbeestje maak ik ook de auto weer haar vrij.
Door Nadia
Ja das ook een v7 :D

Nouja als mensen hier naar de wc gaan dan komen ze vaak met de raarste blikken van de wc af. Afvragend wat dat is wat naast de wc hangt ;D
Door koekje
Ik heb plaatjes bekeken en hij ziet er echt heel flitsend uit en zo te zien kan je er ook zelf op vliegen enzo.
Maar een gewone wcborstel van de Action maakt ook de pot goed schoon.
Door Mowgli
[quote="Nadia"]
Google maar eens op: prowin wc brüste staan ook filmpjes van online
[/quote]hmmm... ziet er in principe goed uit. Maareh..... gebruik je dat ding dan ook om eh..... de remsporen na je grote boodschap te verwijderen?

Maar aan de andere kant... 't Is wel een berg geld voor zo'n rubber ding. Als je een fles wc eend neemt en onder de rand spuit en laat intrekken, krijg je onder de rand ook goed schoon met een gewone borstel. Zeker als je regelmatig de wc pot reinigt. En voor de noodgevallen is er altijd nog een schuurspons in zo'n afwaskwastenhouder. Werkt ook prima...
Door Anne in Zweden
[quote="Nadia"]
Google maar eens op: prowin wc brüste staan ook filmpjes van online
[/quote]

Volgens mij ben ik voor het eerst blij dat mijn internet hier te langzaam is voor filmpjes. Anders had ik nu waarschijnlijk naar een filmpje van een wc-borstel in actie gekeken... :o ;D ;D

Maar ik zal er bij jullie thuis zeker even naar kijken, beloofd! :biggrin2: *ziet zichzelf al wegrijden zonder kat maar met wc-borstel* :D
Door Nadia
Haha, ja ook voor remsporen. Vliegen gaat helaas niet.
Hij maakt echt stukken beter schoon dan de traditionele borstel. Zowel onder de rand als diep in de pot. EN hij is zelf beter schoon te houden. Omdat die 'haren' borstels een bron van bacteriën zijn.
Door Nadia
@mowgli. Je staat versteld wat voor troep je nog onder de rand hebt zitten. Niet elke wc gelukkig. Maar veel wel. Ik zou bijna zeggen kijk eens met een spiegeltje. Wc reiniger en een gewone borstel is niet voldoende. Je hebt idd een schuurspons nodig om onder de rand te komen.
Door Kim_S
[quote="K&D"]
Ik gebruik gewoon een Ikea plakroller.
Voor kleding...
[/quote]

O gelukkig, niet voor de wc-pot  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door