Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Natuurlijk laat ik hem niet zo maar naar buiten zonder dat de tuin dicht is. Ergste is hoe ie naar je kijkt als je eten aan het klaarmaken bent en dan met name dat van Pixie, echt met zo'n gezicht van ohh lekker baasje, maak je mij ook zo iets lekkers klaar?..dan smelt je helemaal.

Ik denk dat ik de bolle toch maar ga overzetten op compleet barf, moet alleen even kijken wat ie kwa bot weggeknaagt krijgt, het is niet zo'm botkauwer. Eendenekjes en kippennekjes platgeslagen gaat prima, konijnenribbetjes gaat ook prima
Door koekje
Theo, is tie niet gewoon overgevoelig voor geluid?

De vorige keer krijste hij en stopte hij toen je de tv zachter of uit zette. NU is hij gaan krijsen van de boormachine.
Ik doe hier voor de moeilijke knauwer de botten gewoon in stukken knippen met de snoeischaar. Ze krijgt van het karkas gewoon de zachtste stukken en dat gaat prima. Hier houden ze ook totaal niet van gemalen prak. 
Ot mijn lieve babycaaf opgehaald.  Wat is ze leuk zeg! Het was een lange rit, maar ze is het zeker waard. Ik hoop dat de andere caafjes er ook zo over denken.
Door TMG1961
koekje schreef: Theo, is tie niet gewoon overgevoelig voor geluid?

De vorige keer krijste hij en stopte hij toen je de tv zachter of uit zette. NU is hij gaan krijsen van de boormachine.
Nee, hij is ook vocaal heel actief als het rustig is. Ik heb geen idee waardoor het komt. Heb hem tijdje nauwlettend in de gaten gehouden en er is geen peil op te trekken. Soms staat ie ook paar minuten voor de bak te miauwen om er vervolgens op te gaan, of voordat ie gaat spelen wil ie ook vaak eerst naast speeltje zitten en miauwen. Het is dan geen praten maar echt klagend miauwen wat ie doet.
Door kira
Theo ik weet dat hij geholpen is maar had hij twee ballen of een? En als een is die dan wel verwijderd? Hij toont als een intacte kater en blèrt als een intacte kater. Foppe met bal in zijn buik was een gruwelijke labrador.
Door *Dorothea*
kira schreef: Theo ik weet dat hij geholpen is maar had hij twee ballen of een? En als een is die dan wel verwijderd? Hij toont als een intacte kater en blèrt als een intacte kater. Foppe met bal in zijn buik was een gruwelijke labrador.
Ja dat zou zo maar eens een mogelijkheid kunnen zijn.
Maar dan zou je het bij een kater wel moeten ruiken aan z'n urine.
Door eelke
Vanmorgen gehuishouderd, vanmidag met moeders de stad in voor een kadootje voor oma, daarna naarde intratuin voor om de window cleaner in te leveren, gelukkig deden ze niet moeilijk. Daarna naar een verjaardag van een meisje wat 1 werd, toen naar huis, nog ff m'n bed in gekropen en echt geslapen  :o nu met een wijntje op de bank en zo lekker eten :)
Kaela schreef: Mijn mannetje is weer thuis en dat vind ik fijn.
Die van mij is net weg, storingsdienst  :(. Jammer want ik had avondje soep, stokbrood en andere lekkere dingen bedacht. Hoop dat hij er op tijd weer is. Wel de rust om met mn huiswerk aan de slag te gaan (laat me een béétje afleiden... ::)).

Van 6 tot 13.30 gewerkt vandaag, daarna weinig zinvols gedaan. Morgen dagje SATS- workshop met Tucker, kijken of het een hulp kan zijn en we hem kunnen begeleiden naar een wat meer ontspannen staat tijdens het trainen.
De babycaaf bij de andere caagjes gezet. Het zijn ook wel echte cavia's: "oh lekker vrouwtje komkommer, oh kijk nou een kleine babycaaf in ons hok, oh lekker komkommer" proest.  Ik geloof dat het wel goed komt met de kleine.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door